חיפוש באינדקס עסקים

אבנים, קריסטלים ופנינים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 ינואר 2008

מגמת שיבוצי קריסטלים, אבנים ופנינים, היא מגמה אשר מצליחה לסחוף אחריה את טובי המעצבים בכל התחומים, החל בשיבוצי קריסטל, אבנים ופנינים בווילונות, בדים, בגדים, נעליים, בסלולארי, ברהיטים ואפילו באיפור ובציפורניים. כיום כל אדם יכול לשבץ בעצמו כל פריט אופנתי בו תחשוק נפשו. בעזרת שיבוץ האבנים תוכלו לעצב לעצמכם את העיניים הנוצצות ביותר, את השפתיים החושניות ביותר וכמובן את הציפורניים הלוהטות ביותר כשאל הציפורן יש להתייחס כתכשיט לכל דבר.
מאין הן באו איך הן נקראות ומה התכונות שלהן?
קריסטלים – בקריסטלים קיימת אנרגיה מיוחדת, קריסטלים הם למעשה התגבשות של מינרלים, שנוצרו הודות לחום הגבוה, ללחץ הקיים מתחת לאדמה ולמינרלים שהיו בסביבה. לכל מזל אסטרולוגי קיימים קריסטלים המתאימים לו, הגורמים לחיזוק התכונות החלשות. כולם מכירים ביכולת קריסטלים לשדר ולקלוט אנרגיות וביכולתם לשנות ולרפא מצבים.
אבנים
אבני סוורובסקי – הם גבישים שלוטשו ביד אומן כדי להפיק מהם את הברק המושלם, ומציבים רף גבוה מאוד לכל קריסטל אחר. הקריסטלים של סוורובסקי מאוד פופולאריים בארץ.
אבן חן – היא סלע, מינרל או מאובן נדיר, שלאחר עיבוד יש לה ערך כספי רב והיא משמשת כתכשיט. מאז ומתמיד נמשך האדם לאבני חן עקב יופיין ונדירותן, ליטש אותן ויצר מהן תכשיטים. בדרך כלל נמצאות אבני החן בסלעים במעמקי האדמה או בנהרות ובנחלים. עם השנים, ייחס האדם לאבני חן סגולות ותכונות שונות, והן תופסות מקום רב בדת (אבני החושן) ובאמונות תפלות..
פנינים – פנינה נקראת גם בשם מרגלית. בעבר, רק משפחות עשירות מאוד יכלו להרשות לעצמם תכשיטי פנינים. כיום ידוע כי פנינים טבעיות נוצרות בעקבות גירוי של צדף, גרגר חול המוצא את דרכו לתוך הצדפה גורם למעשה להיווצרות הפנינה מהפרשה של הצדפה על גבי גרגר החול.
רובי – האבן הראשונה מבין אבני החושן (שבט ראובן). בעלת עוצמה רבה, מעניקה כוח ואנרגיה לעייפים, שומרת על זוגיות, שומרת על יציבות כלכלית, טובה ללב ומתקשרת לאהבה, טובה למדיטציה. ע"פ המדרש טובה להריון ומונעת הפלה. עוזרת במחלות זיהומיות, אנמיה ולוקמייה.
קווארץ תות – מעניקה הרגשה של אהבה, מקור לכוח ועוצמה, מעוררת את הלב.
רוזקווארץ – טובה לאהבה ולאהבה נכזבת, מסלקת רגשות שליליים כגון: טינה ונקמה, משפרת את הדימוי העצמי, עוזרת לכאבי מחזור וקמטים, מחזקת יצירתיות והבעה עצמית, משחררת טראומות מהעבר. מומלץ להחזיק בה ברגעי מתח.
אז השתמשו כמה שיותר באבנים,פנינים וקריסטלים תיצרו איתן כמה שיותר ..
מאמר "אבנים, קריסטלים ופנינים" נכתב ע"י שרית פנחס מנהלת פורום בניית ציפורניים

 

שרית פנחס - שיבוץ אבנים, קריסטלים ופנינים


עמוד זה נצפה: 514 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור