חיפוש באינדקס עסקים

אבישג ארבל- אופנת הריון

פורסם מאת: barosh בתאריך: 24 אוקטובר 2011

אבישג ארבל בגדי הריון חורף 2012אבישג ארבל, מעצבת אופנה, מעצבת בגדים לנשים הרות, הקימה את המותג "אבישג ארבל" בשנת 2005 .

מאז המותג אבישג ארבל  צבר קהל לקוחות נאמן, נשים בהריון שאוהבות אופנה וממשיכות לקנות דגמים של אבישג גם בהריון השני והשלישי…
קולקציית סתיו  2011-12  מציעה להריוניות כל מה שהן חושקות….


"חוכמת הבייסיק" .
פריטי הבייסיק הנכונים מאפשרים לכל אחת לשחק בחוכמה במהלך כל תקופת ההיריון ,לשמור על הסגנון האישי ועל האיזון הנכון בין החלק העליון לחלק התחתון של הגוף המשתנים במהלך ההיריון.
טישרטים וחולצות בחיתוכים מעניינים ושלל דיטיילים קטנים שמשדרגים את המראה ,דפוסים שונים ושילובי צבעים טון על טון, טייצים שעושים את העבודה בשילוב טוניקה רחבה או שמלה או עם טישרט צמודה בהדפס מדליק . 
טוניקות במפתחי מחשוף שונים , צמודות או בגזרה מתרחבת – תמיד נחוצות לעבודה או למראה קזו’אל .

אבישג ארבל בגדי הריון חורף 2012מכנסי כותנה לייקרה בגזרה רחבה , בגזרת הבויפרנד או הסקיני , גופיית הסבא הנצחית בקלאסיקה של שחור ולבן והעונה גם באפור וורוד מעושן המשתלבת עם הקרדיגנים קלילים ועם עליוניות סרוגות מחוררות. הבדים עשויים כותנה נעימה מתאימים לכל רגישויות העור והגוף אלו המתעצמות גם בהריון .


"365 ימים של ג’ינס "

אוברול ג’ינס שמשאיר מקום לכל אחת לבחור מה לשלב מתחת – גופית סבא לבנה , חולצות משולבות בפסים, טישרט מודפסת וגם מכנסיי סופר סקיני צמודים באורך קרסול המשתלבים עם חלקים עליונים בצללית רחבה , גם העונה קולקציית הג’ינס שלנו מתחדשת בטרנדים הכוללים שטיפות מגוונות, משולבת בפריטי must have
על עונתיים ומתאימים לכל מבנה גוף.
מכנסיים בגזרה נינוחה הלקוחה מהשראה של בגדי עבודה, מכנסיים בגזרת הבויפרנד עם שלייקס או בלעדיהם , מכנסיים בגזרת boot leg – הגזרה המתכתבת עם טרנד הפדאלפון בעידון המתאים לגוף בהריון.
מכנסי סקיני בכחול ליומיום ובשחור שטוף שיכולים להתאים לבילוי של ערב עם שדרוג קל , וכמובן הסופר סקיני המנצח. 

 
אבישג ארבל בגדי הריון חורף 2012"שמלה לכל מטרה  "– /אורכים משתנים
אחת המגמות החורף הזה הן השמלות הרחבות באורך מקסי, נינוחות , משוחררות ומאפשרות לכל לובשת להתאים אותן לסגנון האישי שלה ולכל שעה ביום , בשילוב  קרדיגן לבוקר או עם ז’קט קל מחויט וצעיף נדיב ועשיר שמשדרג אותה למראה יותר מושקע.
שמלות בגזרת A , באורך ברך בצבעי המג’נטה , חלודה ושחור מבד פייטים , שמלת סרפן באורך שאנל במגוון בדים שטופים בצבעוניות וינטג’ וסריגי ג’רסי רכים בשחור ואפור מעושן .
ניתן למצוא בקולקציה גם שמלות העשויות בכמה שכבות ,שמלות עם כיווצים ועודפי בד שמטרתם היא להסתיר ולטשטש או לחלופין להדגיש ולאחסן את הבטן ההריונית.

 

אבישג ארבל בגדי הריון חורף 2012מי הסתבכה עם מינימום 3 הזמנות לחתונה או אירוע והיא בחודש שמיני?
דגש נוסף ניתן למהדורה מוגבלת של הפריטים הנכונים לערב , בדים רכים ונשפכים בצבעוניות מגוונת – שילוב אביזרים וסריגים המעניקים לבגד מראה ערב נינוח וקליל.

משחקים של שמנת ושחור בקולקציה קטנה ומדויקת לעונת החגים- שמלה שחורה עם קישוט שחור ולבן , חולצה רכה עם פס תחרה, חולצה עם שרוולי שיפון וחצאית צרה מחויטת .

 
 

 

את עורכת דין ואת בהריון?
לנשות הקריירה ולאלו שעדיין שומרות גם בהריון על המראה המחויט החלטנו להקדיש קולקציה קטנה אך מדויקת , הכוללת חולצות לבנות מחויטות עם צווארון המתכווננות באזור הבטן שמטשטשות את החזה וגדלות לאורך כל ההיריון. חולצות מעטפת מחמיאות לכל מבנה גוף ומכנסיים מחויטים מפוליאסטר כותנה לייקרה ( מבדים שלא נהרסים) בצבעים בסיסיים ובגזרה ישרה המאפשרים ללבוש אותם מדי יום בשילוב עם עליונים שונים ולהרגיש טוב גם בימים המתקדמים.

טוניקה– ברור שאת ממש חייבת יותר מאחת כזו בהריון!
פריט חובה במלתחה הן הטוניקות: טוניקה בגזרת A ומשחקי קשירה , טוניקות עם גומי באזור החזה, טוניקות עם דפוסים קטנים המשתלבות עם  טייץ צמוד ונוח או מכנסי סופר סקיני .

לנז’רי על שום מה ?
כי כיף לקבל אותם במתנה והם עובדים גם מעל וגם מתחת … העונה גופיות ותחתוני לנז’רי בשילוב תחרה שחורה , וגופיות בבדי פוינטל בשמנת . 
 
אבישג ארבל קולקציית הריון חורף 2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אבישג ארבל קולקציית הריון חורף 2012



עמוד זה נצפה: 337 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור