חיפוש באינדקס עסקים

אופנת פאנקייר – חורף 2008/9

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 נובמבר 2008

אופנת פאנקייר - חורף 2008/9רשת אופנת פאנקייר מציגה את קולקציית חורף 2008/9 ומציעה שלל פריטים במראה המשלב בין הסקסי לרשמי, בין הזרוק למחויט, בין הנוקשה לרך. הקולקציה מתיכה את הטרנדים השונים באופנת החורף לכדי מראה צבעוני, צעיר ומרענן.


את קולקציית חורף 2008/9 של אופנת פאנקייר מציגה הפרזנטורית החדשה, השחקנית נועה וולמן. הקטלוג מציג את וולמן בשלל מראות העונה באתרים נבחרים ומוכרים בבירות העולם, מהטיים סקוור בניו יורק ועד כיכר הקרמלין במוסקבה, וזאת מתוך מחשבה על הקו האופנתי של פאנקייר – אורבאני, לביש, טרנדי פונה ומתאים לנשות קריירה צעירות, עירוניות ומעודכנות.


קולקציית החורף של פאנקייר קלילה ומותאמת לאקלים הישראלי. ז’קטים קטנים וקוקטיים בשלל סגנונות מחליפים את המעילים הכבדים, והסריגים הדקים מתאימים למראה השכבות האופנתי. גזרות החלקים העליונים – ז’קטים, טוניקות וחולצות – רפויות, משוחררות ולעיתים בעלות נפח, ולעומתם גזרות המכנסיים צרות וצמודות, נעות בין סקיני לבין גזרת הגזר החדשה, כשהרגל צרה במיוחד והמפשעה משוחררת ונינוחה יותר.


באוסף הבייסיק ניתן למצוא מבחר גדול של חולצות, טוניקות וקרדיגנים מסריג, מכנסי ג’ינס, דריל וכותנה בשלל גזרות ובגוונים חורפיים כהים כמו כחול, אפור, שחור וסגול חציל וז’קטים ספורטיביים.


בקולקציה ניתן למצוא אוסף מתוחכם של פריטים במראה רשמי, עסקי ומוקפד עם שלל חולצות גבריות לבנות, וסטים, חצאיות עיפרון או בלון גבוהות מותן, מכנסיים וז’קטים במראה סמי-מחויט או במראה וינטג’ רך. את קולקציית חורף 2008/9 של אופנת פאנקייר משלים אוסף של פריטים לערב במראה סקסי כמו שמלות מיני צמודות, מחוכים וגופיות במראה הלנז’רי, מכנסי ברוקאד גבוהי מותן ועוד.

אופנת פאנקייר - חורף 2008/9
אופנת פאנקייר – חורף 2008/9



עמוד זה נצפה: 395 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור