חיפוש באינדקס עסקים

Gaya Cosmetics – מראה סתיו 2012/13

פורסם מאת: בתאריך: 21 אוקטובר 2012

Gaya Cosmetics - מראה סתיו 2012/13קולקציית האיפור המינראלית של מותג הטיפוח והאיפור המינרלי "gaya-cosmetics" מאיטליה לחורף הקרוב מבקשת להדגיש כי לכל אשה סגנון אישי וכך גם הגוונים יתאימו עצמם לעולם התוכן של כל אחת ואחת. הקולקציה משלבת קלאסיקה עם גוונים חדשניים, תוך הדגשה על שמירת הרעננות והנשיות של כל אחת ואחת.

עשו מנוי למגזין הדליין

הלוק: מסתורית וכובשת – טבעית וזוהרת. המראה: עור פנים נקי עם עיניים במראה הדגשה טבעי, לחיים סמוקות ושפתיים בצבעי – NUDE מעודנים.

הצבעים: גוונים מפתים של בורדו-יין, שמפניה, ואפור עכבר היוצרים מראה עיניים דומיננטי ומפתה.

הפנים: סתיו חורף 2013 מציג מראה עור רענן במיוחד וטבעי: חברת gaya-cosmetics  המחוייבת לעור במראה בריא וטבעי מתחילה בבחירת מייקאפ מינרלי אותו רוקחים במקום לגוון העור המדוייק של הלקוחה תוך ערבוב של מספר גוונים המתאימים במדוייק לגווניי העור השונים. בחורף הקרוב העיניים יהיו במרכז תשומת הלב – במראה עוצמתי עם נקודות ברק: צללית מינרליות (גווני בורדו-שמפניה) משלימות את המראה הסתווי לשנת 2013 עם התאמת הפיגמנט המדוייק על פי גווני העור של כל אחת ואחת. השפתיים- כמעט ונטולות צבע. בעלת מראה שפתיים בגוון סמוק וטבעי.

הערות:

  •  GAYA COSMETICS מפעילה מבצעים משתנים מעת לעת בנקודות המכירה.
  • מחזיקות כרטיס חבר GAYA VIP זכאיות להנחה בגובה של עד 20% על כל קניה ממוצרי האיפור והקוסמטיקה (אין כפל מבצעים) איפור ערב יוקרתי במתנה. במידה וקיים מבצע תושלם ההנחה למחזיקות הכרטיס עד לגובה 20%)
  • ניתן לרכוש כרטיס חבר גאיה ב 99 ₪  (הכלול בו איפור ערב מלא במתנה)
  • על כל קניה מעל 400 ש"ח תקבל הלקוחה כרטיס חבר VIP  (הכולל איפור ערב מלא במתנה)

 



עמוד זה נצפה: 511 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור