חיפוש באינדקס עסקים

CASTRO קולקציית מעילים – חורף 2008/9

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 נובמבר 2008

רשת האופנה CASTRO (קסטרו) מציגה קולקציית מעילים שעוצבה בקפידה וכוללת דגמים מדויקים ואופנתייםCASTRO קולקציית מעילים - חורף 2008/9 בעבודת חייטות מקצועית. בולטת העבודה על עיבודי הדגמים מבפנים לפרטי פרטים כמו בטנות נשלפות, בטנות קווילט, עיבודי צוואר מעודנים, תיפורים, ליבות פנימיות, סרטי תליה וקישוט ועוד. מעילי הטרנץ’ הקלים תופסים מקום של כבוד בקולקציה כאשר המגוון בקטגוריה התרחב וניתן לראות טרנצ’ים בבדי קזואל וערב. בעונה זו בולטים הטרנצ’ים המשובצים אותם ניתן לשלבם במגוון "לוקים".


בנוסף, ניתן למצוא בקולקציה גם מעילים צמריים בטקסטורות ומשבצות במגוון גזרות. קיים מגוון עשיר של מעילי צמר באורכים בין אמצע השוק לאורך ברך, בעלי מגוון חיתוכים. חיתוך חוזר בקו מותן גבוה המודגש לעיתים בחגורות מבד המעיל או מחומר אחר.


השימוש באלמנטים קונטרסטים קיים גם בחגורות המצורפות למעילים אך גם באלמנטים כמו כפתורים כהים על מעיל בהיר. חשיבות רבה ניתנה לשימוש באלמנטים סרוגים בגזרות המעילים: צווארונים, קצה שרוולים, גימורי כיסים. לחלקים הסרוגים ישנו שימוש פונקציונאלי, אך גם מראה אסתטי חשוב. השימוש בצווארונים מוגבהים ודרמטיים בולט העונה, צווארונים אלו ניתנים לפתיחה באופן כזה שהם מונחים על הכתף או נסגרים גבוה ומגנים על צוואר חשוף.


בקטגוריית המעילים חשובים גם מעילי ניילון באורכים מגוונים מאובזרים ברוכסנים ותיקתקים במראה צעיר וסטייליסטי. בולטים בחדשנותם המעילים הקצרים בגזרת A ישרה ברכיסת יחיד או כפולה במשבצות או טקסטורות.

CASTRO MEN

מעילי צמר: בקבוצת זו אפשר למצוא מגוון איכויות של צמרים משובחים. מעיל צמר משובץ בגווני חום עם צווארוןCASTRO MEN קולקציית מעילים - חורף 2008/9 סרוג, מעיל צמר אפור בגזרת טייסים המשלב פרטים השאולים מעולם הצבא  כמו כיסים, לחצניות וכותפות.
מעיל צמר בגזרת דאבל ברסט המקבל תרגום חדשני ומודרני בגזרה צרה ובאורך קצר ומעיל סטודנטים מצמר ללא בטנה המעובד כולו מבפנים בסרטי כותנה.

מעילי כותנה: בקבוצה זו ניתן למצוא מעילים מעוצבים בתחכום עם קריצות והומור.
מעיל טרנץ’: גזרת הטרנץ’ הקלאסית מקבלת עדכון בגזרה, בחתכים ובתיפורים חדשים.
מעיל קנבס במראה צבאי באורך ברך עם רוכסנים, מעילי קנבס אפור משובץ עם בטנת קווילט העובר כביסות במראה וינטאג’ ומעיל קנבס מבוטן בפרווה עם קפוצ’ון נשלף.

מעילי ניילון: הניילון העונה הוא חומר אופנתי וחזק המקבל טיפול. במראה השטח ניתן למצוא מעילי ניילון מבריקים במראה רטוב, מעילי ניילון עם טקסטורות על פני השטח ומגוון פרטים כמו קפוצ’ון מעוטר בפרווה ואבזמים של חגורת בטיחות.
מעילי עור ודמויי עור: בקבוצה זו טופלו כל מעילי השירלינג במעטפת עשויה מחומרים טכנולוגיים מתקדמים במראה דמויי עור, כאשר פנים המעיל עשוי מפרווה (סינתטית) המעניקה למעיל מראה עשיר וחם.


בין מעילי העור ניתן למצוא ז’קט עור מכובס בגזרת אופנוענים בצבע אפור וז’קט עור שחור מבוטן בקווילט עם קפוצ’ון נשלף.

 

 



עמוד זה נצפה: 535 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור