חיפוש באינדקס עסקים

רשת האופנה גולף מציגה את קולקציית נשים סתיו חורף 2008/9

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 אוגוסט 2008

קולקציית הנשים של רשת האופנה גולף לעונת סתיו חורף 2008/9, מתאפיינת בהשראה המגיעה מעולם המוסיקה. הקולקציה מחולקת לחמישה מראות מובילים:

  • קבוצת הלונדון ביטלס – הסיפור הלונדוני העירוני בחורף זה, מחזיר את הבוהו שיק במראה שכבות צבעוני אתני וחמים. דפוסים גראפיים בהשראת טפטים טיפוסיים של שנות ה 60, סריגי וינטג’ בשילוב תחרותרשת האופנה גולף מציגה את קולקציית נשים סתיו חורף 2008/9 וכפתורי "סבתא" מצופי בד. משבצות ארוגות ומודפסות משתלטות על כל פרטי הלבוש ממכנסי סקיני בסגנון אייטיז, ז’קטים קטנים מכותנה מכובסת, וסטים צמודים ועד שכפ"ץ כותנה עם צווארון פרווה. כתום-דלעת, צהוב דיז’ון, חום והבזקי סגול מתאחדים ויוצרים פלטת גוונים סתווית ומיסתורית.
  • איירה גרשווין – כמחווה לצמד האחים, נוצרה קבוצה המותאמת לשעות הערב על גבול התיאטרליות בעלת לוק סתווי ומסוגנן סטייל שנות ה-20. לרגל החגים נאספו בדים במרקמים שונים ובמשחקי שקיפויות המשלבים רקמות מעודנות, תחרות נשיות וצללית רחבה, אוורירית בצבעוניות מונוכרומטית המשלבת עשרות גווני פודרה-לאש דרך בז’, שמנת וורוד עתיק. גופה של האישה הוא השחקן המרכזי והגזרות האופייניות לקולקציה זאת משתלבות לאורך צלליתה של האישה מבלי להתחרות בה. מכנסי סיגר אלגנטיים, חצאיות ז’ורז’ט קלילות וחולצות שיפון בגזרת A ענקית נשפכים ומשתבחים בתנועתה של האישה.
  • מאריה קלאס – שנות ה 40, נשיות במיטבה. את קבוצת איירה גרשווין תחליף בחורף מאריה קלאס, צבעי הורוד המעושן יוחלפו בסגולים מעושנים וחציל נשי. סריגי ג’קאד, שמלות מיני מסריג ומעיל טרנץ’ פפיטה צמר הם מאפיינים את הצללית שמקפידה להדגיש את מותן האישה בחזרה במקומה הטבעי, לא עוד מותן מוגבהת מלאכותית ולא עוד מכנסיים נמוכים.
  • Green day – Army – המראה הצבאי חוזר ויחד אתו גם הדגמ"ח, גזרות מכנסיים גדולות בסגנון over size בשילובים מפתיעים עם גופיות פייטים צמודות. מעילי כותנה מכובסים וצבעוניות שולטת של גווני החאקי והזית עם אדום אש.
  • Nirvana – Grange – חזרה למראה הגראנג’ המאפיין את שנות ה-90 האפלות, מראה שכבות במשחק של אפורים וכחולים.
בנוסף, הג’ינסים עוברים מהפך. הגוון הבהיר המשופשף מוביל בגזרת בוט קאט או פנסים רחב, אתו ממשיכים הג’ינסים הצבועים, פריט חובה העונה הוא ג’ינס סגול משופשף ומעל לכל חוזר הג’ינס סטון וואש בכביסת אקונומיקה על גווני החום.


עמוד זה נצפה: 507 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור