חיפוש באינדקס עסקים

BROOKS לא מביישת את ניו יורק

פורסם מאת: אליזבת נחמיאס בתאריך: 10 אוקטובר 2019

בעוד פחות מחודש (3-11), יתכנסו כ-40,000 אצנים בניו יורק לריצת מרתון מהגדולות בעולם.

בין פרטי הביגוד הממותגים שצפוי שנראה, בולטות לעין נעלי הghost 12 nyc – מהדורה מוגבלת שמשיק מותג הריצה הבינלאומי  BROOKS לקראת המרתון כמדי שנה. הנעל מעוצבת באווירה הניו יורקית היוקרתית, מעוטרת בציורים של כל ציוני הדרך המפורסמים בני יורק כמו האמפייר סטייט בילדינג, פסל החירות וגשר ברוקלין. לפן הדקורטיבי מצטרפת גם סוליה המצוידת בטכנולוגיות מתקדמות, בולמי זעזועים ייחודיים וריפוד המעצים את תחושת הנוחות.

brooks_מהדורה מיוחדת לקראת מרתון ניו יורק _600 שח'_ קרדיט צילום יחצ  (2)

600 ש"ח

 

מותג נעלי הריצה BROOKS (ברוקס) נוסד לפני 100 שנה בארה"ב ע"י מוריס גולדנברג, יהודי אמריקאי שקרא לה "ברוקס" על שם משפחתה של אשתו. מאז 2004 איל ההון האמריקאי וורן באפט הוא מבעלי המותג והאו משווק ביותר מ-70 מדינות ברחבי העולם. בשנות ה-70' ברוקס פרצה דרך עם פטנט שהפך לתקן, כשהשתמשה בסוליות EVA התורמת להגברת הרכות והגמישות.  נוסף על כך פיתחו מהנדסי המותג את טכנולוגיית ה-DNA החכמה, מבנה פנימי המתאים עצמו לסוג הריצה של כל משתמש ויוצר אדפטציה בין נתוני כף הרגל לנעל.  BROOKS יודעים בתפיסת העולם הירוקה שלהם וכחלק ממנה, החברה תומכת במהלכי ייצור התורמים לאיכות הסביבה ולאחרונה הציגה את BioMoGo, הסוליה המתכלה הראשונה מסוגה.



עמוד זה נצפה: 50 פעמים