חיפוש באינדקס עסקים

בגדי הספורט שלא ישאירו לכם אף תירוץ

פורסם מאת: barosh בתאריך: 9 אוקטובר 2018

בגדי הספורט שלא ישאירו לכם אף תירוץ

מחממים יותר, חכמים יותר ולא מפחדים מאמא אדמה: בגדי הספורט שלא ישאירו לכם אף תירוץ לוותר על אימון בחורף הקרוב

טכנולוגיות בדים מתקדמות שמתמודדות באותה קלות עם רוחות, גשמים, קור וזיעה, עיצוב פונקציונלי מאי פעם, כיסים נסתרים וגזרות רעננות ומחמיאות הופכות את קולקציית חורף 2019 של Brooks לאידאלית גם הרבה מעבר לאימון.

קולקציית חורף 18-19 BROOKS _ צילום BROOKS סטודיו

בחורף הקרוב, מגמת השילוב בין מקצוענות, טכנולוגיות מתקדמות ועיצובים אופנתיים, שקיימת
בשנים האחרונות בעולם הספורט והפיטנס עולה מדרגה נוספת.

המעצבים של המותג הבינלאומי Brooks בחרו בקפידה אלמנטים טרנדיים שיהפכו את הבגד לפרקטי ונוח, כמו למשל חולצת ה-ARRAY LONG SLEEVE לנשים בגזרת הגב הפתוח, שמאפשרת אוורור מקסימלי תוך כדי אימון.
החולצה, שמנדפת זיעה וריחות היטב ומעוטרת בהדפס אופנתי, תתאים גם ליציאה מיד אחר כך.

קולקציית חורף 18-19 BROOKS _ צילום BROOKS סטודיו

מעבר לכך, בעונה הקרובה לא תמצאו כמעט כיסים – לא כי הם לא קיימים, חלילה, אלא כי בקולקציה הנוכחית הם מוחבאים בפתרונות אלגנטיים, כמו כיס לאשראי ומפתחות בשרוול, בתא נסתר בבוקסר צמוד מתחת לשורט הריצה, או בחגורת הגומי של הטייץ.
בזכות בדים עמידים בפני זיעה ומים, הכיסים החדשים מאפשרים לשמור על הפריטים החשובים בצמוד לגוף במקומות אסטרטגיים, כך שלא יפריעו במהלך האימון, וגם לא יפגעו ממזג האוויר.

הקולקציה החדשה אידאלית למזג האוויר ההפכפך בארץ, עם מכנסי טייץ בדגם THRESHOLD TIGHT שחמים יותר מאי פעם, אך מכילים רוכסנים בכל רגל שמאפשרים שליטה באוורור אם פתאום השמש יוצאת החוצה, ג'קטים חדשים ומחממים במשקל אפסי כמעט, אותם ניתן לקפל לנרתיק קטן שייתלה על הזרוע, חולצת DASH BASE LONG SLEEVE רכה במיוחד ולא מורגשת על הגוף שאידאלית כשכבה תחתונה ביום קר, ומעילים חוסמי רוח ומנדפי זיעה.

בין הפתרונות החדשים הנוספים שהקולקציה מציגה ניתן למצוא גם את חזיית ה-UPHOLD CROSSBACK שמספקת תמיכה אידאלית לחזה במידות גדולות במיוחד – DD-E ואופנתית מספיק בשביל לצאת איתה ביום חם גם בלי חולצה מעל, ואקססוריז כמו כובע גרב אופנתי עם פונפון וסרט מחמם ומנדף זיעה לראש.

קולקציית חורף 18-19 BROOKS _ צילום BROOKS סטודיו

הדגמים בקולקציה מאופיינים בתפרים במיקומים אסטרטגיים ורוכסנים שטוחים שמונעים גירוי בעור, נידוף זיעה מקסימלי, בדים, צבעים והדפסים שמחזירים אור ושומרים על בטיחות מקסימלית בתקופה קודרת זו כשהימים קצרים, מחזיקי אוזניות ברוכסנים וכיסים לנגנים וטלפונים שיהפכו כל אימון לכיף הרבה יותר, ואפילו בדים שיוצרו בשיטות ידידותיות לסביבה.

להשיג בסניפי רשת BROOKS, בחנויות המתמחות ובאתר החברה.

קולקציית חורף 18-19 BROOKS _ צילום BROOKS סטודיו

BROOKS (ברוקס) הינה חברה אמריקאית המתמחה בייצור נעלי ריצה מקצועיות, אשר נוסדה ב-1914 ושייכת לאיל ההון וורן באפט.
מזה כשנתיים מובילה ברוקס את שוק הריצה האמריקאי, עפ"י נתוני ה-running specialty accounts, ולאחרונה השיקה גם קו מוצרים משלימים לריצה, כמו גם קולקציות נעליים ראשונות מסוגן המותאמות להליכה, לשטח ולילדים.
ברוקס מוגדרת כ"פורצת דרך" בתחום נעלי הספורט, עם שלל פיתוחים, כמו: טכנולוגיית ה-DNA שיוצרת התאמת בין משקל הרץ לעצימות הבלימה, BioMoGo הסוליה המתכלה הראשונה מסוגה, ו-PDRB , פטנט לפיו כף הרגל מותאמת באופן ביו-מכני לתנועה הטבעית מהעקב לבוהן.

 



עמוד זה נצפה: 752 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור