חיפוש באינדקס עסקים

תצוגת השיער הגדולה של שוורצקופף פרופשיונל

פורסם מאת: barosh בתאריך: 23 נובמבר 2015

אורחים מכובדים מ"שוורצקופף פרופשיונל" גרמניה, מנהלי ומכובדי חברת הנקל הבינלאומית ומנהלי הנקל ישראל התכנסו השבוע (יום שני ה- 16/11/2015) בטירה בגעש, יחד עם למעלה מ-900 מעצבי שיער מהמובילים בתחום, לרגל אירוע יוקרתי ונוצץ שערכה "שוורצקופף פרופשיונל" ישראל, במסגרתו נחשפו מראות השיער הבינלאומיים של כל הזמנים, וכן נחשפו השקות מהפכניות שיובילו את שנת 2016 בעיצוב השיער וטיפוחו.

לרגל האירוע המיוחד, הגיע לראשונה לישראל מר טיילר ג’ונסטון, שגריר ראשי בינלאומי של "שוורצקופף פרופשיונל" בעולם, שהדגים את מראות השיער המובילים.

ג’ונסטון הדגים על הבמה עבודות גזירה מדויקות ומקצועיות בשילוב תסרוקות מהפנטות, של כל אחד ממראות השיער.

ניתן לזהות את עבודותיו של ג’ונסטון באופן מיידי על גבי רבים מהמגזינים הבינלאומיים, המוערכים והנחשבים ביותר בעולם, כמו: Vogue, Glamour, Marie Claire, POP, Elle, Allure, Vanity Fair, GQ,  Harper’s Bazaar ועוד רבים נוספים. את התספורות המדוברות ביותר בעולם הוא עשה ללקוחותיו הנאמנים, ביניהם נמנים: דיוויד וויקטוריה בקהאם, קירה נייטלי, קייט בלאנשט, שרלוט רמפלינג, לילי אלן ועוד.

עלו על הפודיום ונאמו: שמוליק כהן, מנהל חטיבת Beauty Care Professional הנקל ישראל, דבי פסח, מנהלת שיווק חטיבת שוורצקופף פרופשיונל בהנקל ישראל.

למאורע הגדול ולצפייה בכשרונו של ג’ונסטון, הגיעו במיוחד מנהלי ובחירי החברה בארץ ובעולם: תומאס פאוסט, מנהל מכירות אזורי הנקל Beauty Care Middle East & Africa, תומר מאיר, מנהל חטיבת Beauty Care Retail הנקל ישראל, מאיר שפרינגר, מנהל מכירות Beauty Care Retail הנקל ישראל, רות סולאר, מנהלת שיווק חטיבת Beauty Care Retail הנקל ישראל, הדר כהן, מנהלת מותג "שוורצקופף פרופשיונל" ועוד רבים.

בין תצוגות מראות השיער, נהנו המכובדים מלהקת שקטק שהרשימו עם קטעי ריקוד ותיפוף מקפיצים ומהנים והופעה שמחה ומקפיצה של הזמר משה פרץ, שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

לדברי טיילר ג’ונסטון, שגריר ראשי בינלאומי של "שוורצקופף פרופשיונל": "אני נרגש מאוד להגיע בפעם הראשונה  לישראל, חיכיתי לזה זמן רב. היה לי תענוג גדול לעבוד יחד עם הצוות הישראלי המקצועי. הוא בהחלט ענה על ציפיותיי ועומד בסטנדרטים של מעצבי השיער הבינלאומיים. אני מחכה כבר לביקור הבא שלי בישראל".

לדברי שמוליק כהן, מנהל חטיבת Beauty Care Professional ישראל: "אנו ב"שוורצקופף פרופשיונל" מחוייבים להיות המובילים בתחום השיער ולתת פתרונות מקיפים לכל האתגרים בתחום. אנו שמחים וגאים להביא לבמה שלנו בישראל, את שגריר מספר 1 בעולם של "שוורצקופף פרופשיונל", מר טיילור ג’ונסטון. טיילר הוא דמות מרכזית ומקצועית, ממנה ניתן ללמוד על טכניקות גזירה והטרנדים החדשים והמובילים ביותר בתחום השיער בעולם! מגוון ההשקות שחשפנו באירוע, הוא רק קצה הקרחון של מגוון עשיר של השקות חדשות, של טרנדים ושל מוצרים מקצועיים שאנו עומדים לחשוף במהלך השנה. אנו שמחים לחשוף בפניכם את סודות היופי שעושים את כל ההבדל בין מראה שיער הידוע לכל, למראה שיער עדכני, מוביל, אופנתי ומקצועי ביותר. אנו נמשיך להפיק אירועים מיוחדים, סמינרים מקצועיים, טיולים יוקרתיים ונמשיך להעניק למעצבי השיער החברים ב"שוורצקופף פרופשיונל" את מיטב הכלים המובילים בתחום, שייפרו אתכם ויביאו אתכם לגבהים חדשים".

הפקת האירוע הנוצץ של השנה : אלון אישונים הפקות בע"מ 

בתמונה-  מימין לשמאל: מאיר שפרינגר, תומר מאיר, תומאס פאוסט, שמוליק כהן, רות סולאר.

 צילום- שוקה כהן

בתמונה-  מימין לשמאל: מאיר שפרינגר, תומר מאיר, תומאס פאוסט, שמוליק כהן, רות סולאר.

משה פרץ בהופעה באירוע הגדול של שוורצקופף פרופשיונל



עמוד זה נצפה: 493 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור