חיפוש באינדקס עסקים

הישראלים ממשיכים לכבוש את העולם

פורסם מאת: barosh בתאריך: 6 יוני 2013

הישראלים ממשיכים לכבוש את העולם - עדי שנדל קורס להדמיית שיערתכירו את אריק דה- לה טורה שהגיע ישירות מסנטה-אנה אשר במדינת קליפורניה אי שם מארצות הברית הרחוקה היישר לשולחן הלימודים במכון הישראלי להדמיית שיער בשיטת עדי שנדל.

דה-לה טורה הגיע לכאן לאחר שבדק בתי ספר רבים המלמדים הדמיית שיער ברחבי הגלובוס והגיע למסקנה התבקשת כי הדמיית שיער בשיטת עדי שנדל היא המוכחת והמוצלחת ביותר.

בימים אלו סיים דה-לה טורה את לימודיו וחזר חזרה למולדתו בה הוא מתכוון לעסוק בתחום הדמיית השיער ובגדול. לפני שעזב, הספיק דה-לה טורה להודות לצוות המקצועי במכון וכן לשנדל עצמו שנתן לו את האפשרות להתמקצע בתחום בצורה הטובה ביותר!

בשנתיים וחצי האחרונות מנהל עדי שנדל את ה’מרכז הישראלי ללימודי הדמיית שיער’ בראשון לציון, שיטה חדשנית לשיפור מראה הקרקפת והשיער אותה הוא מלמד ומכשיר מעצבי שיער מהארץ ומהעולם לעבוד בה. למעשה, שנדל הינו החלוץ הראשון בארץ המתמחה אך ורק בהדמיית שיער.

לפני כשנתיים וחצי הקים שנדל בישראל את המרכז הראשון והיחידי מסוגו בעולם כולו המתמקד אך ורק בלימודי הדמיית שיער בשיטת עדי שנדל, בה הוא מלמד את כל הסודות והרזים המקצועיים בדרך ליצירת מראה נכון וטבעי לשיער מלא- הן לגברים והן לנשים.

שיטת עדי שנדל למעשה מעניקה לך את האפשרות להגדלת ההכנסה בעסק ומתן פתרונות לבעיות דלילות שיער לקהל לקוחותיך.

הישראלים ממשיכים לכבוש את העולם - עדי שנדל קורס להדמיית שיער
 



עמוד זה נצפה: 368 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור