חיפוש באינדקס עסקים

תצוגת אופנה בסגנון קברט

פורסם מאת: בתאריך: 2 דצמבר 2011

"בורדל טוטאל השטיח האדום" יארח את מעצבות האופנה מריה ביידר ומירי משה במופעים הקרובים שיתקיימו במועדון בארבי ת"א ב- 9-10.12.11. חברי "בורדל טוטאל" נוהגים לארח אומנים במופעים שלהם, והפעם החליטו לתת במה לשתי המעצבות הצעירות, בעלות המותגים MIMI ו- Dark Margot שעיצוביהן מתאימים למופע הקברט.
"ההשראה לתצוגת האופנה באה מתוך הנושא של "השטיח האדום", מופע בו אנו מתעסקים בעולם היופי, הזוהר והפנטזיה. עולם בו כל אחד רוצה להיות כוכב", מציינת שרון דנון, ממקימי "בורדל טוטאל" ומוסיפה, תצוגת האופנה תתקיים במהלך החלק הראשון של הערב, והיא תהיה לגמרי לא שגרתית, כמו המופע עצמו. עיצוביהן של מריה ביידר ומירי משה הינם ייחודיים ומלאי תעוזה. סגנונן עולה בקנה אחד עם הסטייל הקברטי, המוגזם ומשעשע, בו ניתן ללכת עם הדימיון עד לקצה".  
"השטיח האדום", הינו מופע קברט המציג בהומור וסאטירה את התעשייה ההוליוודית ה"נוצצת", בה כל אחד חולם להפוך לכוכב לאליל. המופע הינו סוג של פרודיה משעשעת על טקסי השטיח האדום,  מלאי ה"גלאם" והסטייל. כמו כל המופעים של "בורדל טוטאל" גם השטיח האדום, משלב תאטראליות עם אומנויות הקרקס ותיאטרון הרחוב ליצירת מופע אינטראקטיבי החל מהרגע הראשון. חוויה בלתי נשכחת מובטחת לכל אורח אשר זוכה ל- 15 דקות של תהילה, כאשר הוא מוזמן לצעוד על השטיח האדום לצד מרלין מונרו ושלל סלבריטאים נוספים, מול סוללה של צלמי פפראצ’י.
"הקהל מוזמן להוציא את הטוקסידו מהארון, את שמלת הנשף שחיכתה לרגע הנכון, את המחוככים, נעלי העקב, התכשיטים, וליצור מראה של כוכב או כוכבת קולנוע אמיתיים", מסבירה נועה מורדוביץ, ממייסדי בורדל טוטאל ומוסיפה, "מטרתנו היא ליצור חוויה לקהל ולאפשר לו להרגיש איך זה להיות כוכב, וללכת עם הזוהר עד הסוף כפי שאנו מכירים אותו מהסרטים של פעם".
מריה ביידר – "Dark Margot"
מעצבת אופנה אלטרנטיבית. המותג נוצר מתוך הרצון לשלב בין אופנה עדכנית לפנטזיות אפלות.
"החיים הם תיאטרון ואנחנו השחקנים" הינו המוטו של מריה. יצירותיה הינם שילוב של יצירת פנטזיות ודימויים המאפשרים יציאה מן השגרה היומיומית ומכניסה לעולם מקביל של אהבה ומשחק בלתי פוסק של תשוקה. המותג פונה לגברים ונשים, הרוצים לתת ביטוי לצד האפל שלהם.
בקולקציה ניתן למצוא מגוון פריטים כגון שמלות, חצאיות, מכנסיים, ג’קטים, מחוכים והלבשה תחתונה.
טווח מחירים
החל מ- 100 ₪  ועד 2000 ₪.
מירי משה – MIMI
המותג MIMI נחשב כמותג לא שגרתי, סטייל אירופאי עם נגיעות של עבודות יד מקוריות.
סגנון העשיר והמגוון, מאופיין בקריצה הומוריסטית, המתחבר לעולם התיאטרון.
הקולקציה כוללת שמלות קז’ואל המכונות "קוטור לעם" בזכות העיצוב, המרקם, שילוב הבדים והצבעים. המותג פונה לנשים שאוהבת "להיות קצת אחרת",
הקולקציה כוללת שמלות, עליוניות, ג’קטים, חולצות, חצאיות ואקססוריז כגון סיכות דש, כובעים, קשתות וצעיפים. הדגמים מאופיינים ע"י מוטיבים רקומים, אפליקציות שנעשו בעבודת יד,
בשילובים של חרוזים, אבנים ותחרות קרושה.
טווח מחירים:
החל מ- 399 ₪ ועד – 2600 ₪
המופע יתקיים בשני מועדים- 9-10.12.11, במועדון בארבי תל אביב
מחיר לכרטיס במחירה מוקדמת – 100 ₪
מחיר לכרטיס בקופה – 120 ₪

תצוגת אופנה     תצוגת אופנה



עמוד זה נצפה: 470 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור