חיפוש באינדקס עסקים

קולקציית האקססוריז שתחמם לכם את החורף

פורסם מאת: בתאריך: 20 אוקטובר 2013

רשת H&O מובילה את ה-total look של אופנת הנשים, הגברים, הילדים וספורט. רשת H&O  מציגה את קולקציית האקססוריז לחורף  2014 לכל המשפחה.  קולקציה רחבה, המשלימה את הקו האופנתי של הבגדים לעונה, הכוללת כובעים, ארנקים, תיקים , צעיפים, חגורות, ותכשיטים המתאימים לכל שעות היממה .
קולקציית האקססוריז שתחמם לכם את החורף 
קולקציית אביזרי אופנה  לסתיו חורף 2013-14 של TAGWOMAN לרשת H&O מתאפיינת במספר טרנדים בולטים לעונה הקרובה :

שחור-לבן:
הטרנד הגרפי של השחור לבן המוביל את הקולקציות העונה מופיע בתיקים גדולים המשולבים עם רוכסני זהב ואביזרים מתכתיים גדולים, לצד תיקי גב בטקסטורות חייתיות כמו קרוקודילים ונחשים. שילוב של כמה טקסטורות יחד עם ניטים בתיקי טרפז או בתיקי ערב בסגירת "קלאץ’" משלימים את הטרנד.
לצד התיקים ניתן למצוא גם צעיפים דמויי משי  בבדי  "פיפיטה "  ,  משובצים , או  מחומרים דמויי פרווה, "שאלים" גדולים ורחבים במראה ה-oversize עם סיומת של פרזים ובבדי הפליסה והקרושה למראה אלגנטי.
להשלמת המראה כפפות עור וסקי לנשים וגברים.

ג’ונגל עירוני:
בקבוצה זו ניתן למצוא טקסטורות צבעוניות חייתיות כגון- נמרים, נחשים, קרוקודילים ועוד היוצרות מראה סקסי, אופנתי ונשי בקולקציות של החורף הנוכחי. תיקים בצבעוניות של כאמל , קוניאק וחום משולבים עם טקסטורות נחשים, תיקי צד גדולים עם רצועות מודגשות, תיקי " שק " גדולים בדפוס נמר במגוון צבעים שמשתלבים מצוין עם צווארונים פרוותיים מנומרים או דו צדדיים.
בנוסף, מגוון רחב של תכשיטים בסגנון אתני ובגוון מטאלי של זהב, ברונזה, דמויי ניטים, שרשראות המורכבות מחוליות מחוברות או טבולות בגווני זהב המשלימים את התמונה לטרנד הזה.

Colors:
הטרנד הצבעוני של החורף הזה בולט על רקע תיקים וצעיפים בצבעוניות בולטת של צהוב/חרדל, טורקיז, אדום-כתום, ורוד פוקסיה, כחול רויאל המופיעים בתיקים בתפירת "קווילט" או בדפוס עיגולים גדול בסגנון שנות ה-60. בטרנד זה מופיעים סטים של צעיפים וכובעים סרוגים בצבעוניות חזקה של ירוק, ורוד, כחול, אדום ושחור.
כמו כן לגברים ניתן למצוא בטרנד זה צעיפים וכובעים מפוספסים בצבעוניות של שחור, כחול, אדום ושמנת.

 אקססוריז לילדים:
 תחת מותג tagteen " "  ו-lumberjack מותגי הבית של הרשת, ניתן למצוא תיקי צד קטנים ל- בנות בטקסטורות סריגה בוורוד ושחור לצד צעיפים בדפוס כוכבים או  סרוגים בז’אקרד במראה חורפי וצעיפי בנים משובצים.
 קולקציית האקססוריז שתחמם לכם את החורף

קולקציית האקססוריז שתחמם לכם את החורף

 קולקציית האקססוריז שתחמם לכם את החורף

 



עמוד זה נצפה: 424 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור