חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקת ערב קלאסית – אמיר אליהו

פורסם מאת: בתאריך: 5 מרץ 2012

כשאת מתכננת הופעה לקראת אירוע את מתייחסת לעצוב השיער כחלק חשוב מההופעה שלך. את רוצה שמעצב השיער שלך יעצב לך תסרוקת ערב, אך בכל גיל ולכל אישה סגנון אישי המחייב התאמה של התסרוקת לסגנונה האישי ולסוג ומצב השיער שלה.

נשים רבות במיוחד ביגלאי 30 ומעלה מבקשות תסרוקת ערב קלאסית. במספרה של אמיר אליהו מתמחים בעיצוב שיער לאירועים ובמיוחד בתסרוקות ערב, גם בתסרוקת ערב קלאסית.

מגוון הסגנונות הרחב מאפשר לכל אישה לבחור לעצמה, על פי טעמה האישי את מה שנראה לה. תסרוקת ערב קלאסית יכולה להיות עם שיער מורם ואסוף באלגנטיות, עם או בלי תלתלים חופשיים מסביב.

תסרוקת ערב קלאסית יכולה להתאים גם לבעלות שיער קצר יותר, כשבמקרים אלה השיער יסורק ויעוצב ליצור מסגרת מחמיאה ומשלימה לפנים ולהופעה הכללית המתוכננת לאירוע.

תסרוקת ערב קלאסית מתאימה במיוחד לבגד ערב קלאסי, שמלת שחורה ’קטנה’, תכשיטים ואביזרים סולידיים ולא צעקנים ואיפור מוקפד.

תסרוקת ערב קלאסית מתאימה גם לכלה, למרות הגיל הצעיר יחסית (ברוב המקרים), אך במיוחד לנשים בשלות יותר.

תסרוקת ערב קלאסית היא עיצוב שיער המשלים הופעה סולידית הדבקה בעקרונות אופנה וותיקים והתאמה מוקפדת של אביזרים ותכשיטים. התוצאה מזכירה את האופנה הקלאסית מבית שנל או דיור בשנים עברו, את נינוח עקרונות היופי הקלאסיים – הרמוניה שקטה ומושלמת.

למרות שבמספרת אמיר אליהו מציעים ללקוחות תסרוקות ערב במגוון סגונונות, ואמיר נחשב לפורץ דרך בעיצוב השיער עם הקווים החדשניים והגזירות העדכניות שלו, בידיו המומחיות בעיצוב שיער בתסרוקת ערב קלאסית. לכן המבקשות להגיע לאירוע מיוחד במראה מוקפד והרמוני, כדאי להיעזר במספרת אמיר אליהו לעיצוב השיער בתסרוקת ערב קלאסית.

חשוב לזכור כי כשאירוע חגיגי מתקרב ומגיע עולה רמת הלחץ וההתרגשות. אם מדובר באירוע משפחתי, חתונה, בר או בת מצווה או מדובר במסיבה חגיגית ואפילו אירוע עיסקי אסקלוסיבי, עיצוב השיער מחשק תפקיד מרכזי בהופעה של כל אישה.

לא כדאי לדחות את ההחלטה לגבי עיצוב השיער עד לרגע האחרון, כדאי להחליט על סגנון התסרוקת מראש. לכן צרו קשר לתיאום הביקור:



עמוד זה נצפה: 530 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור