חיפוש באינדקס עסקים

תסרוקות קיץ קלילות ללילות הקיץ הלחים

פורסם מאת: בתאריך: 28 יוני 2012

תסרוקות קיץ קלילות ללילות הקיץ הלחים - אמיר אליהוהקיץ כבר כאן במלוא עוזו והלחות כבר מציקה במיוחד בתחום עיצוב השיער. בכל זאת ליציאה או בילוי לילי, את רוצה להיראות נפלא, עם שיער מוקפד ומסודר. מה עושים?

למעצב השיער אמיר אליהו ממספרת אמיר אליהו בתל אביב טיפים לתסרוקות קיץ קלילות גם ללילות לחים. לחות נוטה לנפח את השיער ולקלקל את עיצוב השיער עליו הקפדת בעמל רב עם מייבש שיער לוהט.

אמיר אליהו מציע להניח לפן ולייבוש השיער המוקפד ולעצב לעצמך תסרוקת קיץ קלילה אך מרשימה ומחמיאה. את השיער, בכל אורך שהוא, ניתן לאסוף עם מגוון אביזרי שיער שהם מאוד פופולאריים הקיץ. סיכות מסוגננות, קשתות וסרטי שיער בשלל עיצובים יכולים לשמש כדי לאסוף את השיער ברישול מכוון.

  • אספי את השיער והרחיקי אותו מהפנים.
  • תפסי קווצות שיער קופצניות וחזקי אותן בסיכת פרפר, פרח, סרט תחרה, הכל בהתאם לסגנון לבושך וטעמך.
  • הרימי את השיער מעל העורף וחזקי אותו למקומו. חשוב לאפשר לעורף להתאוורר בלילה קייצי וחם.
  • אחרי שהשיער כולו אסוף ומחוזק למקומו, הוציאי כמה תלתלים מסביב לפנים. נפילה של קווצות שיער סביב הפנים תעניק לך מראה רך, נשי וסקסי.

במקום להתעקש ולנסות לנצח את החום והלחות את יכולה פשוט למנוע מהם פגיעה בעיצוב השיער שלך. תסרוקת קיץ קלילה היא לא רק דרך להתמודד עם הקיץ אלא גם להיראות אופנתית ונשית. להיראות במיטבך, גם כשחם, לח ומעיק.

צריכה דוגמא?
אמיר אליהו מציע תסרוקת במראה טבעי ורומנטי, מרושל במתכוון. מעצבי השיער אוספים ומחזקים אתהשיער ואוספים אותו לזנב סוס ולאחר מכן מוציאים את קצוות השיער הנכונות, המעניקות את המראה הרומנטי החלומי.



עמוד זה נצפה: 548 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור