חיפוש באינדקס עסקים

תספורות נשים סתיו חורף 2010-11

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 אוגוסט 2010

 

    תספורות נשים סתיו חורף 2010-11 - אבי עונה
אנו רואים הרבה נשים מטופחות, המקפידות על לבוש אופנתי, אביזרי אופנה מעניינים וציפורני ידיים מטופחות להפליא. זה לא שהשיער שלהן מוזנח, חלילה. להיפך, גם השיער מוקפד, צבוע, מעוצב ומסודר רק שקו עיצוב השיער מיושן.

אלה נשים הממשיכות וצובעות את שיערן באותו צבע משך שנים, שחוזרות על אותו קו תספורת במשך שנים בלי קשר לעובדה שזמן רב עבר מאז שהוא חלף מעולם השיער, הן מתבגרות, קווי הפנים משתנים עם הזמן, צו האופנה משתנה ומתעדכן. אל תישארי מאחור.

לקראת עונת סתיו חורף 2010-11 המתקרבת בצעדי ענק, אני מציע לחדש את קו השיער שלך ולעדכן את תספורתך. תספורות לנשים הן תחום דינאמי המתעדכן ומתחדש כל הזמן. אני לא מדבר בהכרח על אימוץ קו תספורת מודרני, שאינו מתאים לך, לאורח חייך וטעמך.

אני מדבר על התאמה של התספורת גם לנתונים הטבעיים שלך, לסגנון החיים וכמובן לטעמך. היתרון פה הוא שעולם עיצוב השיער צועד מהר מאוד קדימה לא רק במסרים האופנתיים שלו אלא גם בהתייחסות לצרכיםתספורות נשים סתיו חורף 2010-11 - אבי עונה שלך כאישה. מה שמבטיח לך תספורת שלא רק תיראה נפלא אלא שיהיה לך נוח להיראות איתה ונוח לתחזק אותה. פשוט איכות חיים.

לקראת עונת חגי תשרי והשנה החדשה, אני מציע לך להתחדש בתספורת חדשה ורעננה. קווי השיער לעונת סתיו חורף 2010-11 מאופיינים בצבעים חמים כשהטרנד הלוהט הוא בחירה בין שיער באווירה עסקית נקייה, חיתוכים חדים, וזוויות לבין שיער בסגנון פרי סטייל שנראה פרוע כשהוא למעשה מסודר מאוד. מה שאני מציע זה לא לבחור תספורת מתוך מגזין ולבקש בדיוק כזו גם על הראש שלך, אלא לשאוב השראה מצילומי האופנה ולהתאים את הקונספט לנתונים שלך וצרכייך.

אני מציע להיפגש, לדבר ולהתייעץ לפני שמשנים תספורת ומזמין אותך לשיחה וייעוץ. אני בטוח שתיהני מהתספורת החדשה לשנה החדשה וגם המחמאות לא יאחרו לבוא.

 

תספורות נשים סתיו חורף 2010-11.
באדיבות: מעצב השיער – אבי עונה.

 



עמוד זה נצפה: 440 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור