חיפוש באינדקס עסקים

תאונות קטנות בשגרת טיפוח השיער שלך

פורסם מאת: בתאריך: 2 נובמבר 2014

את משתדלת לעצב את שיערך וליהנות ממראה שיער מטופח, אבל לשיער יש דעה משל עצמו והוא מעורר בעיות.
יא-יא (יאיר מנדל) מעצב שיער ושגריר ב"שוורצקופף פרופשיונל" עוזר לך לפתור את הבעיות:

יצאת החוצה ולמרות שהשקעת בעיצוב השיער הוא נהיה סורר ומורד?
לפני היציאה מהבית רססי את שיערך בנדיבות ממרחק של 30 ס"מ ואל תגעי בשיער למשך 2-3 דקות כדי לאפשר לספריי להתייבש על השיער (כדוגמת ספריי "סילואט סופר הולד" של "שוורצקופף פרופשיונל"). בפעולה זו יצרנו מעין "כיפת ברזל" (שכבת מגן) לשיער, המבודדת את השיער מהסביבה הלחה שיש בארצנו. הספריי מצפה את השיער באחיזה חזקה.

צבעת את השיער בבית ונהיו לך כתמי צבע על העור?
כתמי צבע ניתן להסיר בעזרת מסיר צבע ביתי המתקבל ע"י ערבוב של קרם גוף עם אפר של סיגריות. בעזרת הכימיקלים שיש בתוך האפר הכתם יורד כמעט לחלוטין.

יצא לך צבע כהה מידי?

לא לצבוע שוב!!! צבע לא יבהיר צבע. הכי חשוב להיות סבלניים ולתת לשיער לדהות. אם המצב ממש אקוטי, יש לגשת למעצב שיער שמבין עניין בניקויי פיגמנטים למיניהם. תמיד אפשר לחבוש כובע מגניב או מטפחת אופנתית.

השיער שלך נהיה פריזי רגע לפני שיצאת מהבית?
יש לרסס בנדיבות ספריי לחות לשיער (כדוגמת ספריי-קונדישנר מוייסטר קיק מבית "שוורצקופף פרופשיונל"). הלחות שבספריי מאזנת את הפריז וממשיכה בפעולה גם כשנצא מהבית אל הלחות העוינת של ארצנו.
מוצר נוסף שיכול לסייע, הוא קרם- תחליב שאינו מכביד על השיער מצד אחד, אך מצד שני "אורז" את השיער וגורם לו להיראות יותר מרשים (כדוגמת קרם אפלאוד מבית שוורצקופף פרופשיונל).

עשית קוקו מתוח ומדהים ושיערך החל לסמור, במסגרת הקדמית של השיער? (בגבול שבו נגמר השיער ומתחיל עור הפנים)
ניתן להשתמש בג’ל או ספריי עם אחיזה חזקה, להחזרת השיער למקומו וקיבועו שלא יזוז יותר (כדוגמת ספריי סילואט או ג’ל "אקווה סלייד" של שוורצקופף פרופשיונל). נכון שהשימוש אינו מומלץ על בסיס יומיומי, אך מידי פעם לרסס מעט ספריי ולהצמיד אל הראש, ייתן לנו מראה מסודר ומרשים לאורך זמן.


 



עמוד זה נצפה: 485 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור