חיפוש באינדקס עסקים

תכשיט הרוח הנשית

פורסם מאת: barosh בתאריך: 12 אוגוסט 2011

תכשיט הרוח הנשיתט"ו באב היא הזדמנות נפלאה לחגוג אהבה ולהגיד תודה למי שאוהבים. עמותת רוח נשית, הפועלת לקידום עצמאותן הכלכלית של נשים נפגעות אלימות בישראל, מציעה את "תכשיט הרוח הנשית" כמתנת ט"ו באב מעוצבת וייחודית, ובעלת ערך מוסף של תרומה לקהילה.

תכשיט הרוח הנשית עוצב תחת הקונספט "החופש להיות חופשייה", ומעוצב כתליון עגול בצורת מדליה לתליה על שרשרת לצוואר, עליו מוטבעות דמויות פרפרים במעוף, המסמל את הערכים המרכזיים של העמותה: עוצמה, עצמאות ונשיות.

התכשיט עוצב על ידי אורה לוין, סטודנטית שנה ג’ מהמגמה לעיצוב תכשיטים ממכללת "שנקר" כחלק מיוזמה משותפת לעמותת ’רוח נשית’ עם מכללת שנקר ורשת התכשיטים ג.ר.א.ס.

התליון נבחר מבין 17 עיצובים של סטודנטים מהחוג לעיצוב תכשיטים, שהתבקשו לעצב תליון שיבטא באופן מוחשי ויצירתי את ערכי העמותה.

הרעיון מאחורי הפרויקט הוא יצירת תכשיט מעוצב, במחיר נגיש לכל כיס, שיבטא באמצעות ענידתו כפריט אופנתי, אקט של שותפות ותמיכה בקידום מעמדן וכוחן של נשים נפגעות אלימות בישראל.

מחירו של התכשיט, המגיע בגרסת כסף או כסף מצופה בזהב – 149 ש"ח בלבד. להשיג ב-72 סניפי רשת ג.ר.א.ס ברחבי הארץ או באתר האינטרנט של עמותת רוח נשית.

תכשיט הרוח הנשית
תכשיט הרוח הנשית



עמוד זה נצפה: 393 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור