חיפוש באינדקס עסקים

תכשיטים שמדברים אהבה

פורסם מאת: בתאריך: 30 ינואר 2014

כמה פעמים מצאת את עצמך מחפשת נואשות אחר מתנה מפתיעה, מרגשת ומיוחדת עבור אדם יקר? מחפשת אחר  תכשיט מעוצב בעל ערך מוסף אם זה  לכבוד יום הנישואין, יום האם, הצתה מחודשת של להבת האהבה, כמעין חידוש נדרים או כשי עבור חתונה של חברה קרובה.
לכבוד יום האהבה הקרב ובא, ליאור כנאפו, יוצרת תכשיטים סימבוליים ובעלת גלריה לתכשיטים בהתאמה אישית, מספקת רעיונות כיצד ניתן להפוך תכשיט למתנה עם עוצמה ומשמעות. מתנה מקורית ומרגשת לאדם אהוב, לחבר יקר , וכמובן לעצמך.

1.    זמני לחיים אנרגיה של שפע אהבה ושמחה באמצעות צמיד חרוזי טורקיז, עלה גפן וצמד יונים.
 תכשיטים שמדברים אהבה
הצמיד מזמן שפע בכל ערוצי החיים וקשת של איכויות לפרוץ גבולות: אומץ, מוטיבציה, יצירתיות, יוזמה, בטחון עצמי, מזל מאיר פנים, הבנה ותקשורת טובה.צמד היונים מסמלות את האהבה, המחויבות והנאמנות הנאמנות. עלה הגפן מזמן הפריה הדדית המאפשרת צמיחה ושגשוג.מתכת הכסף מביאה עמה נצחיות ואיתנות ואבני הטורקיז מביאות קשת של איכויות להצלחה.מתנה נפלאה לכל הרווקים המזמנת זוגיות ברוכה.


2.    תליון מפתח קופידון עבור מי שמחפש אחר החצי השני שלו או ככלי לחיזוק הזוגיות

 תכשיטים שמדברים אהבה
התליון מסמל את כוחה של האהבה לפתוח את הלב ולזמן אליה את אנרגיית האהבה ועמה את החצי השני שלך.הקופידון, הסמל הנצחי של ההתאהבות, מזמן את התשוקה ואת הגשמת החלום להתאחד עם האדם המיוחל. מתנה נפלאה לכל מי שמשתוקק לאהבה בחייו או מייחל לשמר את הקיימת.

3.    חזקי את עצמך עם כלים רוחניים להעצמה עם צמיד קערות בשלוב חרוזי טורקיז ואבני אופל .
 תכשיטים שמדברים אהבה
בזכות האלמנטים המשולבים בצמיד, הוא מעניק לבעל העדי כלים רוחניים להעצמה: חמסה פז להצלחה ועשייה ברוכה.  מגן דוד להגנה . דג להיות מוביל בעשייתך. פרח פז לתת תחושה של צמיחה ולבלוב . הקערות מסמלות כלי להכלה ולקליטה של כול האור הקוסמי . אבני הטורקיז ואבני האופל כמיוחס להם מעולם הרוח נבחרו כדי להעביר מסר של מרחב, הגנה, יצירתיות, העצמה ועוד איכויות ככלים להצית בבעל העדי חשיבה אופטימית של יכולת והצלחה.

4.    העניקי לאהוביך עוצמה ודבקות במטרה באמצעות סיכת יונה
תכשיטים שמדברים אהבה
היונה מזמנת תחושה של  מרחב נסיקה, הרי ש"השמיים אינם הגבול אלא רק ההתחלה". שילוב  עלי הזית מזמן   אנרגיה של צמיחה והתחדשות, מביאים תקווה ואנרגיה של שלום והרמוניה. מגן הדוד מביא הגנה, עוצמה שפע והצלחה. אבני האופל מזמנות יצירתיות, השראה ודמיון, שחרור מעכבות, תעוזה והעצמת הפוטנציאל הפנימי. למעוף הדמיון, מימוש והגשמה , חירות והנאה.


5.    זמני לחייך אנרגיה הרמונית, אופטימית , אור שינוע והצלחה,  באמצעות עדי המשלב אלמנט שמש , יונים לתחושת מעוף, צרור מפתחות , ועוד כלים להעצמה.

 
אלמנט השמש מעניק מיקוד לעשייה פורייה ורבת השפעה. היונה מעניקה השראה להתרוממות רוחנית, למעוף מחשבתי וליצירתיות ואבן האופל מסמלת את השמים, כדי לזמן השראה לחולמים שבנינו, שהשמיים הם הגבול וצריך לחלום, ל"פרוש כנף", להאמין ולהגשים.  מתאים כשי לכל אדם לקראת שינוי גדול, משרה חדשה, תחילתה של מערכת יחסים וברגעי קושי כחיזוק ועידוד להמשיך אל עבר הפסגה. צרור המפתחות משקף את הפוטנציאל שצפון באיכויותיו של בעל העדי לכבוש בחיל כול אתגר בחייו, שתהנה "דלתות היקום" פתוחות לרווחה בפניו וייהנה מהחירות לתת ביטוי  בחיל למיטב שבו.
תכשיטים שמדברים אהבה

 



עמוד זה נצפה: 473 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור