חיפוש באינדקס עסקים

תיק רחצה של ספיידרמן לכבוד יום ההולדת 50

פורסם מאת: בתאריך: 2 יולי 2012

תיק רחצה של ספיידרמן לכבוד יום ההולדת 50. צילום: אלון גנוןביום חמישי יעלה בארץ ובעולם הסרט "ספיידרמן המופלא" – גרסה חדשה לעלילותיו של איש העכביש המיתולוגי. הסרט יוצא בדיוק בזמן לחגיגות 50 שנה ליצירתה של הדמות.

חברת marvel-Spain מצדיעה לאיש העכביש המיתולוגי הלוא הוא ספיידרמן ומשיקה לרגל חגיגות 50 השנה ליצירתו, שלל תמרוקים הנושאים את דמותו.

אוגוסט 1962. חוברת הקומיקס הפופולארית של "מרוול" Amazing Fantasy  מספר 15, מגיעה לדוכני העיתונים. על הכריכה, בפעם הראשונה בהיסטוריה, מופיעה דמותו של "ספיידרמן". כך נולד אחד האייקונים של תרבות הפופ.

בחודש הבא יציין ספיידרמן את יום הולדתו ה-50, וכחלק מהחגיגות יעלה בסוף השבוע בארץ ובעולם סרט הוליוודי חדש על איש העכביש המיתולוגי. הפעם נקרא הסרט "ספיידרמן המופלא" ואת דמותו מגלם אנדרו גארפילד.

ספיידרמן, למי שבמקרה אינו מכיר, הוא פיטר פרקר, תלמיד אמריקאני חנון שנעקץ על ידי עכביש מהונדס גנטית, ובשל כך מקבל כוחות על.

לרגל חגיגות יום ההולדת השיקה היצרנית "מרוול –ספיין" תיק רחצה הכולל תמרוקים שונים:  בושם, דאודורנט, ג’ל רחצה או קרם גוף, בדמותו האהובה של איש העכביש (70 שקלים בפארמים). כמו כן מציעה החברה ג’ל אלכוהול אנטיספטי לניקוי לחיטוי וניקוי הידיים ללא שטיפה בניחוח ענבים בדמותו של ספיידרמן כמובן (12 שקל בפארמים).

תיק רחצה של ספיידרמן לכבוד יום ההולדת 50. צילום: אלון גנון
ספיידרמן המופלא בן 50. צילום: אלון גנון



עמוד זה נצפה: 427 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור