חיפוש באינדקס עסקים

טיפים לארגון בר מצווה

פורסם מאת: barosh בתאריך: 21 ינואר 2010

צפריר גינסברג, מנכ"ל קסיופיאה: "בת או בר מצווה זה אירוע לכל דבר. מבחינת ההורים, שמוציאים על האירוע את מיטב כספם על יום השמחה, אין הבדל בין חתונה לבין יום הולדת לילד או לילדה. לכן חשוב מאוד למצוא אולם אירועים שמבין את חשיבות האירוע לבני המשפחה, כמו שאנו בקסיופיאה נערכים לבר או בת מצווה כמו לכל אירוע אחר הנערך אצלנו".
לדברי גינסברג, גם בעולם הבר מצוות יש טרנדים ומגמות שולטות, ממש כמו בעולם החתונות: "גם עולם אירועי בר המצווה ממשיך להתעדכן מדי שנה, הילדים מעודכנים לא פחות מההורים שלהם, הם היו באירועים של חברים, ויודעים בדיוק מה הם רוצים. לכן, כשלקוח מגיע אלינו עם הבן, אני מדבר גם עם הילד וממש לא רק עם ההורים".
"בעוד שההורים מחליטים לרוב לגבי התאריך, השעה, עיצוב האולם והאוכל, הילדים מחליטים מה יהיה אופי האירוע, איזו מוזיקה תנוגן, במידה ויש תקציב לאומן אורח אז הם מאוד מעורבים בבחירתו וכמובן שהם יושבים עם ההורים על סידורי הישיבה, רשימת המוזמנים, ועוד".
"ילדים שמתכננים אירוע כזה, חושבים קצת כמו מבוגרים. הם רואים את החתונות של הקרובים ורוצים אירוע דומה. חשוב להם שיהיו משקאות שייראו כמו קוקטיילים
עם קישוטים, שיהיו קינוחים מסתובבים, וכמובן – שיהיה די.ג’יי שישמיע את המוזיקה שהם אוהבים וירקיד את ילדי השיכבה שלהם".
"הילדים של היום מאוד דעתניים, ובאים בדרישות להורים, מבלי להבין את שיקולי העלות. לכן כשמשפחה מגיעה אלינו אנו מנסים לדבר אליה בגובה העיניים ולהסביר גם לילד מה אפשר לעשות ומה אי אפשר, ואיך להתחשב גם בהורים שלא יצטרכו לקחת משכנתא נוספת על הבית".
"בסופו של דבר, המטרה שלנו היא ליצור לילד את אירוע החלומות שלו, לעשות לו אירוע כמו שהוא צייר לעצמו בדימיון, בעלות סבירה להורים".
מצ"ב טיפים ועצות חשובות, באדיבות צפריר גינסברג, מנכ"ל מרכז האירועים קסיופיאה בהרצלייה פיתוח:
•תכינו רשימה קטנה, של הדברים  החשובים והמעניינים אתכם באירוע שלכם והיצמדו אליה.
יום האירוע  הוא יום מרגש, בו כל בני המשפחה נמצאים במתח רב. לכן, חשוב לאכול  ארוחת בוקר להזנת הגוף  באנרגיה, כמו: דגני בוקר או חביתה עם סלט   ולא  מומלץ לצרוך שתייה מוגזת,  או מאכלים מטוגנים  וקטניות, העלולים לגרום   לתחושת נפיחות.
•במהלך האירוע, מומלץ לאכול מנות קטנות של מאכלים קלים לעיכול ולשתות הרבה מים. להורים לא מומלץ להרבות בשתיית אלכוהול במהלך האירוע, הגורם לירידה חדה ברמת הסוכר בדם וגורם לתחושות לא נעימות.
•בבואכם לשכור אולם, מומלץ לבקש רישיון עסק בתוקף, יש להקפיד לרשום בהסכם את כל פרטי ההזמנה, כולל תאור מפורט של העיצוב, פרחים, מס’ מלצרים, תפריט, ציוד ואביזרים וכד’. יש להקפיד על סעיף של ביטול, הכולל פיצוי מוסכם מראש ע"י שני הצדדים.
•דאגו להכין ערב לפני, תיק עם בגדים ונעליים להחלפה, וערכת תפירה לפי הצורך. ילדים נוטים להתלכלך, גם אם זה אירוע שלהם. כמו כן, כדאי לדאוג לערכת איפור קטנה לחידוש האיפור עבור האמא או האחיות של בעל השמחה.
•זכרו – לא מומלץ לנעול נעליים חדשות בפעם הראשונה ביום האירוע. הדבר נכון גם לגבי הילדים החוגגים וגם לגבי ההורים שרוצים להרגיש בנוח.
•דאגו שלכל שולחן של ילדים מוזמנים יהיה מוצמד לפחות מבוגר אחד מלווה, שישגיח על ההתנהגות שלהם.

טיפים לארגון בר מצווה
טיפים לארגון בר מצווה

טיפים לארגון בר מצווה
טיפים לארגון בר מצווה



עמוד זה נצפה: 454 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור