חיפוש באינדקס עסקים

תיקים גבירותיי, תיקים!

פורסם מאת: בתאריך: 1 יולי 2015

ידוע כי מלבד יהלומים ותכשיטים, התיקים הם חבריה הטובים של האישה כמובן. שלוש חברות מציגות את התיקים הטרנדיים והשיקים ביותר לקיץ 2015 – לבילוי ולחוף הים. שווה לקרוא!

Lafayette Italy:

חברת "לאפייט איטליה" – רשת הנעליים והתיקים מציגה את קטלוג קולקצית הקיץ עם עיצובים מרהיבים וצבעוניים.

התמונות שכאן הן רק טעימה המחכה לכן בחנויות. 

התיקים של לאפייט

 
Full Spot: 
חודשי הקיץ כבר כאן ואיתם מזג האוויר המושלם לים! בעוד שהשמש המשזפת, החול החם והמים הקרירים מהווים סיבה מספיק טובה לפקוד את החוף.
 
מותג האקססוריז המודולריים האיטלקי Full Spot, המשווק במעל ל- 100 מדינות ברחבי הגלובוס וכובש בימים אלה את עולם האופנה בסערה, פותח סניף דגל ישראלי ראשון בקניון דיזינגוף סנטר בתל אביב ומציג לראשונה את O beach"" – נבחרת מושלמת של תיקי ים כיפיים וצבעוניים, המשולבים עם מחצלת בילט אין!
 
ככל פריטי המותג, גם תיקים אלו עשויים חומר פולימרי יצוק בשם Eva, עמיד במיוחד וקל לניקוי, הזמין בשלל צבעי הקשת. אופיים המודולרי של התיקים מתבטא ביכולתו של כל אדם להפוך למעצב, לבחור ולהרכיב כל חלק בו בנפרד: את מארז התיק בצבע האהוב עליו, להתאים לו בנפרד ידיות שונות, מבין מגוון דגמים, חומרים וצורות וכן לאבזרו את חלקו הפנימי בבטנות שונות. כל אחד מחלקי התיק מוצע בנפרד ומחירו שונה.
 
התיקים לים של Full Spot
 
התיקים של המותג ZULU-LA:
מותג התיקים והארנקים "ZULU-L.A" מציג קולקציית 2015 יוקרתית בסגנון ייחודי.  מגוון של תיקים וארנקים מעור בעיצובים מקוריים, צבעים מרהיבים, דגמים ייחודיים ובלעדיים בעולם המורכבים מעורות משובחים בטקסטורות מגוונות עם רמת תפירה וגימור ללא פשרות כל זאת במפעל הייעודי של המותג. 
 
המותג מביא לנו תיקי ערב ותיקי יום יום לנשים וגברים ופונה לקהל רחב של  האוכלוסייה, בין הדגמים ניתן למצוא תיקי ערב לנשים בצורת פרח לוטוס במגוון צבעים שיכולים להתאים לעשרות הופעות מדובר באחד הדגמים הייחודים שראינו כאן לאחרונה, עוד תיקי שק הנקראים "שקנאי", תיקי פרחים הנקראים "כלנית" בצבעים רבים, תיקים לנשות עסקים, בגזרת הגברים ניתן לראות תיקי עור יוקרתיים לאנשי עסקים. 
 
התיקים zulu


עמוד זה נצפה: 450 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור