חיפוש באינדקס עסקים

טרנד האקסטרים ספורט, כובש את האופנה…

פורסם מאת: barosh בתאריך: 26 דצמבר 2007

טרנד האקסטרים ספורט, כובש את האופנה – בשנים האחרונות, אנו עדים למגמה עולמית הולכת וגדלה של השאלת פריטים מתחום הספורט אל תחום האופנה. החורף יוצאת ניין ווסט בליין נעלי אופנה, השואבות את השראתן מעולם הספורט. זהו קו המשלב פשן וזוהר עם  נוחות ומראה ספורטיבי. הליין כולל:  נעליים, מגפיים ותיקים תואמים. סניקרס– נעלי בד בגזרת הסניקרס הנוחה והבובתית, שעברו מתיחת פנים ומשלבות עכשיו  אפליקציה מבריקה של כוכב מטאלי. מוצעות בצבע חום עם כוכב ברונזה. בנוסף, מוצע תיק תואם בגזרה ריבועית גדולה.
נעלי סקוטש– נעלי ספורט עשויות מבד בגווני החום עם דפוס אולאובר  משולב בעור מטאלי נוצץ בברונזה. הנעליים מציעות סגירת סקוץ’ כפולה במקום שרוכים, ומשלבות בד עם דפוס גאומטרי, ג’מס ועור מטאלי.
נעליים חצאיות– נעליים במראה ספורטיבי, עד מעל לקרסול, בשילוב שרוכים במראה רטרו. מוצעות בלבן קלאסי ובצבעים מטאליים של כסף וזהב. מתאים לבילוי בערב ארוך ופעיל כמו הסילבסטר.
מגפי ספורט אקסטרים– מגף שטוח באורך שוק, המשלב בד עור וג’מס. החלק הקדמי עשוי עור, עם שילוב ג’מס בחרטום והחלק העליון עשוי בד סאטן מבריק בתפירת מעוינים (קווליט) עם גימור בתפירת פסים מובלטים. בנוסף על המגף בחלק העליון נכרכות בהצלבה רצועות המדגישות את המראה הספורטיבי. המגף מוצע בסגול מטאלי ובשילוב תיק בד תואם. בנוסף, מגפיים בגווני החום , המשלבות בד עם דפוס גאומטרי אולאובר בחלק העליון ועור בקדמת הנעל ובגימור העליון ותיק גב תואם המשלב את אותו העור והבד.

 

טרנד האקסטרים ספורט, כובש את האופנה...               טרנד האקסטרים ספורט, כובש את האופנה...


עמוד זה נצפה: 397 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור