חיפוש באינדקס עסקים

המותגים המובילים במחירים משתלמים

פורסם מאת: בתאריך: 10 אפריל 2014

רשת סופר-פארם פותחת את עונת משקפי השמש עם מגוון מבצעים חסרי תקדים על מותגי משקפי שמש יוקרתיים ומובילים
מותג בית האופנה הצרפתי "קנזו", אשר מגיע לראשונה לישראל ומשווק בבלעדיות ע"י הרשת, יוצע במחיר משתלם של 499 ₪ בלבד, מחצית ממחירו בעולם. בנוסף, החל מהחודש הקרוב ייהנו הלקוחות ממבצעים נוספים על המותגים המובילים: משקפי שמש Ray-Ban ב-399 ₪  (לא כולל דגמי פולורוייד), משקפי שמש Lacoste יימכרו בסניפי סופר-פארם אופטיק בלבד ב – 399 ₪ וכך גם משקפי שמש Polaroid ב299 ₪.

יחד עם זאת, מתוך מענה לצורכי לקוחות סופר – פארם , הרשת תרחיב במהלך 2014 את פעילותה בתחום האופטיקה ותפתח בסניפיה עוד 100 מחלקות אופטיקה נוספות שיציעו גם שירותי אקפרס של שכפול משקפי ראייה, ללא צורך בבדיקה ורכישת משקפיים במחירים אטרקטיביים במיוחד החל מ- 199 ₪.

עוד לרגל פתיחת העונה החמה, לקוחות סופר-פארם שיגיעו לחנויות סופר-פארם אופטיק הממוקמות בסניפי הרשת, ייהנו מ- 30% הנחה על מגוון משקפי השמש של המותגים  ,Gucci ,Tous , Bolle ,Vogue Prada ו-Versace. לקוחות לייף סטייל יזכו לרכוש משקפי שמש Tommy Hilfiger ב-499 ₪ בלבד.

לדברי יניב שגב מנהל סופר-פארם אופטיק
: "כמו בכל תחום סופר-פארם היא רשת שמביאה בשורה חדשנית גם בתחום האופטיקה: היינו הראשונים להביא את בשורת שכפול אקפרס של משקפיים לישראל במחלקות האופטיקה והצענו למעשה מהפכה שרותית חסרת תקדים לנוחיותם של הלקוחות. כעת אנו גם הראשונים להציע הנחות לקראת עונת משקפי השמש והראשונים להביא את מותג משקפי השמש של בית האופנה הצרפתי קנזו. החל מהשנה הנוכחית, כחלק מהרחבת פעילותנו בתחום האופטיקה, לקוחותינו יהנו מהמגוון רחב של משקפי שמש, משקפי ראיה, עדשות ועוד ביותר ויותר סניפים".

 



עמוד זה נצפה: 441 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור