חיפוש באינדקס עסקים

שמלת כלה בעיצוב אישי – סלון כלות ליקה בתל אביב

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 יולי 2011

שמלת כלה בעיצוב אישי - סלון כלות ליקה בתל אביבכשחברה טובה שלי סיפרה לי שהיא מתחתנת המחשבה הראשונה היתה – שמלת כלה. עם כל הדגמים והסגנונות הקיימים בשוק שמלות הכלה ידעתי שיהיה קשה לבחור את השמלה הנכונה עבורה.
לאחר שבוע נפגשנו והיא סיפרה על התלאות אותן היא עוברת המסע שלה אל שמלת הכלה המושלמת עבורה. אינספור מגזינים שעלעלנו בהם יחד לא העלו את הפתרון המיוחל. יצאתי מהמפגש איתה מבולבלת כשנתקלתי בסלון כלות ליקה לשמלות כלה ברח’ בן יהודה בתל אביב.
המראה הקלאסי של חלון הראווה שבה אותי. השמלות שהוצגו בחלון קראו לי להיכנס פנימה ולפגוש את לאה קריצ’בסקי מעצבת שמלות הכלה והרוח החיה מאחורי סלון ליקה. השמלות בסלון הזכירו לי את שמלת הכלה של קייט מידלטון.
קו עיצובי רך, גולש וקלאסי שאינו מנקר עיניים בראוותנות שלו, אינו שופע נצנצים ובמיוחד העובדה שלא כל השמלות מבוססות מחוך הדוק ומעניקות לכלה מראה של כדור צמר גפן מנופח וולאנים.
התקשרתי מיד לחברה המתחתנת לספר לה על המציאה ותוך שעה קלה היא התייצבה במקום. לאה קיבלה את פניה בחמימות והסבירה תוך כדי הצגה של דגמי שמלות הכלה לקיץ 2011 כמה עובדות חשובות על שמלות כלה.
"צריך להתאים את שמלת הכלה למבנה הגוף של הכלה" – הסבירה – "יש להתייחס גם למרקם של הבד וסוג הבד ממנו עשויה השמלה. שמלת כלה משיפון נראית אחרת משמלה העשויה תחרה. האווירה שהבד מייצר והזרימה שלו על הגוף עושה את ההבדל. יש שמלות המדגישות את החזה ויש כאלה המושכות את עין המתבונן לאורך הגוף כולו. בשל כך חשוב להחליט קודם על הסגנון הכללי שהכלה רוצה, אם זו שמלת כפרית, קלאסית, נסיכית או דרמטית ובולטת. ובשלב הבא להחליט על סוג הבד והמרקם שלו".
כיוון שבסלון ליקה תופרים את השמלות בהתאמה אישית יכולה כל כלה לבחור לעצמה את המראה הנכון לה ולהיעזר בניסיון המקצועי והידע העצום של לאה קריצ’בסקי בתחום עיצוב שמלות הכלה כדי להשיג את המראה הקסום עליו היא חולמת ליום המיוחד בחייה. סלון כלות ליקה מציג את
קולקציית קיץ 2011 ומזמין אותך הכלה המיועדת – להיכנס, לבחור, למדוד ולצאת עם השמלה האידיאלית ושיהיה במזל טוב.



עמוד זה נצפה: 411 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור