חיפוש באינדקס עסקים

שבוע האופנה בניו יורק הגיע לארץ !!!

פורסם מאת: בתאריך: 1 מרץ 2016

אחרי שכבשה את שבוע האופנה בניו יורק, ויקטוריה כנר החליטה להביא את האופנה הקיומית לישראל 

אירוע האופנה הקיומית הראשון בישראל הפגיש בין נציגים של חברות אופנה מובילות, בינהם, החברה הבינלאומית H&M  לבין מעצבים צעירים ובועטים בתחום האופנה הירוקה
 
לאחרונה נערך לראשונה בישראל, אירוע טכנולוגי וחדשני העוסק כולו באופנה קיומית, את האירוע הובילה אשת האופנה, ויקטוריה כנר,
 
ויקטוריה כנר הביא את האופנה הקיומית לישראל צלם: מארק סגל
 
במטרה  להפגיש בין מעצבים צעירים ובועטים בתחום לבין יזמים, סטרטאפים וחברות אופנה שישתפו פעולה ויפתחו את תחום האופנה הממוחזרת, המתחדשת והקיומית בישראל. החיבור של אופנה וקיימות הפך לטרנד מרכזי בעולם האופנה הבינלאומי ולא מעט חברות גדולות מתמודדות עם האתגרים שעולים מיצירת טכנולוגיות, חומרי גלם או עיצובים סביבתיים, אך בארץ הטרנד החברתי-סביבתי טרם החל. 
 
הפער הזה בין מה שנעשה בעולם לנעשה בחו"ל הוא מה שהניע את ויקטוריה כנר, שכבר לקחה חלק בארגון שבוע האופנה בניו יורק,
 
שבוע האופנה- גינדי ת"א והייתה חלק מקבוצת Fash&Tech, ליצור את האירוע וכך לעורר את המודעות על אופנה קיומית, לפתח הזדמנויות עסקיות ולהפגיש בין המעצבים לבין גורמים השונים מהתעשייה – יזמים בתחום האופנה, הקיימות והטכנולוגיה. מנהלת התקשורת של חברת  H&M, נטלי קורנווסר ,נכחה באירוע ודיברה על החשיבות של קיום אירועי אופנה קיומית בייחוד בישראל.
 
בנוסף סיפרה על התהליך החדשני של חברת האופנה העולמית  H&M שהחלה לייצר בגדים ירוקים מתוך מודעות לאחריות הסביבתית. לאירוע הגיעו גם נציגים  מחברת קורנית דיגיטל (Kornit Digital) המייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל ועובדת עם חברות מכל העולם.
 
באירוע נערך פאנל של כמה מעצבים צעירים ועסקו בפתרונות ייחודים לאופנה קיומית. בין היתר התבצעה הדגמה של אחד המעצבים, מאוריציו פולצ’יק, שעיצב והכין, לייב, באירוע עצמו בגדים ממוחזרים ,חדשים וטרנדים העשויים מבגדים ישנים תוך שימוש בכמעט 100% חומרי גלם ללא ייצור פסולת.
 
הדגמה של אחד המעצבים, מאוריציו פולצ’יק צלם מארק סגל
 
המעצבים שהשתתפו בפאנל, נעמי מערבי, מעצבת ותופרת בגדים רק מכותנה אורגנית וטבעית וללא רעלים, אלינור רוזנטל, מעצבת בגדים ודואגת להשתמש ב- Second Skin, חומר טקסטילי ייחודי ועמיד במים, אותו פיתחה ממחזור יריעות "פצפצים", עדי שמש, בעלת סטארט-אפ טכנולוגי הנותן פלטפורמה טכנולוגית לתכנון מסיבות החלפת בגדים יד שנייה .
 
מעצבים צעירים עסקו בפתרונות ייחודים לאופנה קיומית.צלם: מארק סגל
 
ויקטוריה כנר: " ישראל היא מדינה קטנה, אך יש לה השפעה גדולה על כלכלות ותעשיות גלובליות והיא מסוגלת לשנות ולהשפיע על תעשיית האופנה בארץ ובעולם. התעשיות העולמיות בעולם מחפשות את החדשנות הישראלית בכל תחום וגם באופנה ואנו כישראלים צריכים לשאול את עצמנו, מה מיקומה של ישראל בשנת 2016 בנושא הסביבתי ובייחוד בכל הקשור לאופנה שמהווה חלק כה גדול בחיינו ובעיצוב זהותנו האינדיבידואלית".


עמוד זה נצפה: 577 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור