חיפוש באינדקס עסקים

יפו תל-אביב – סתיו 2016

פורסם מאת: בתאריך: 31 אוקטובר 2016

רשת אופנת הלואו קוסט יפו תל-אביב נותנת מענה מדויק ועשיר לעונת הסתיו הקצרצרה בישראל בעזרת קולקציה הבנויה מגזרות וחומרים הממשיכים את אלו של הקיץ – שרוולים קצרים, בדים דקיקים, גזרות אוברסייז – המוגשים כולם בצבעוניות חמה ומלטפת של סתיו. 

Yaffo Tel-Aviv photo Eli Bohbot

צבעי אדמה, שלכת ותבלין – חמרה, חרדל, ירוק יער, כאמל, זית ובורדו, ולצדם פריטים בצבעוניות קלאסית של שחור, לבן, שמנת ואפור יוצרים יחד מלתחת סתיו שתוביל אותנו בבטחה אל הימים הקרים. 
 
הקולקציה מציעה תרגום צעיר, סקסי ולביש לכל טרנד שנראה על מסלולי התצוגות של המעצבים הגדולים בעולם: צבאי וקומפלאז’, פסים ומשבצות, המראה המטאלי, פליסה, אוברסייז ועוד. 
 
Yaffo Tel-Aviv photo Eli Bohbot
 
קולקציית הסתיו של הרשת מציעה פריטי מאסט קלאסיים כמו מעיל טרנץ’, חצאיות עיפרון, ז’קט בייקרים ושמלות סריג (בודיקון) ולצידם פריטי מאסט טרנדיים שבלעדיהם לא נצלח את העונה: ז’קטי בומר, חצאיות פליסה, שמלות במראה וינטג’ סבנטיז, וסטים ארוכים במיוחד ועוד.
 
Yaffo Tel-Aviv photo Eli Bohbot
 
בגזרת הדנים מציעה יפו תל-אביב שפע רב של פריטים, החל מז’קט הג’ינס הקלאסי דרך חצאיות מיני בגזרת A ועד לשלל ג’ינסים, מסקיני ועד בויפרנד, חלקם בצבעי ג’ינס חלקים וחלקם מטופלים בשטיפות, קרעים ופאצ’ים אופנתיים.
את קולקציית הבגדים העשירה משלימים מאות אביזרים, ביניהם סניקרס, כפכפי חורף ונעליים, כובעים, תיקים וארנקים ליום ולערב, קישוטי שיער ותכשיטים במגוון עצום של צבעים וסגנונות.
 
Yaffo Tel-Aviv photo Eli Bohbot
 
טווח מחירים: 10.90-119.90 ₪
 
להשיג ברשת "יפו תל אביב"
 
Yaffo Tel-Aviv photo Eli Bohbot


עמוד זה נצפה: 413 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור