חיפוש באינדקס עסקים

כריסטמס וסילבסטר 2016

פורסם מאת: בתאריך: 13 דצמבר 2015

קיטים לשנה האזרחית החדשה!!!

אורלי – קיט מהודר בשחור אלגנטי מעוטר בשבבי זהב נוצצים הכולל 2 מוצרי לק ליצירת אפקט בוהק, אלגנטי ומבריק במיוחד!!! להשיג במכוני הטיפוח והמניקוריות ברחבי הארץ.
 אורלי
שיק – קיט איפור חצי ירח, מעוטר בפיאטיים ומעוצב כארנק נשיאה קטן הכולל מוצרי איפור, רובם בגימור פנינה מבריק. להשיג בפארמים ובפרפומריות.
 מארז שיק
סי. אן. די –  קיט בדמות תיק זהב  הכולל 3 מוצרים: שמן הזנה וטיפוח לקטיקטולה ולציפורן וקרם על בסיס שקדים מתוקים מועשר בויטמינים לטיפוח כף היד. להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.
סט  טיפוח מהודר לסילבסטר לכפות הידיים של CND
טווירזמן – פינצטה מהודרת המעוטרת באבני קריסטל וסברובסקי טמונה במארז קרטון אלגנטי. להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.
 Gold Luxe
ליפסמקר – קיט באלמים הכולל 3 שפתוני לחות בטעמי משקאות קלים פופולרים הטמונים בתוך נעל ההפתעות של סנטה קלאוס. להשיג בפארמים. ניתן לרכוש יחידה .
 Lipsmackers
מראות סילבסטר 2016
 
בועז שטיין –  מראה בהשפעה ברורה של תקופת הרוקוקו. אותו עושר מרהיב של גווני בורדו וזהב המאופיינים עם התקופה האלגנטית, העשירה והדרמטית ההיא,  באים לידי ביטוי באיפור עם נוכחות כובשת ובלתי מתפשרת של מיזוג הגוונים. מוצר כוכב במראה: צללית אבקה מוזהבת מסדרת golden jewel. בועז שטיין: "העיניים מאופרות בגוונים של זהב מטאלי בוהק לצד בורדו בורגנדי מרשים היוצרים ניגוד מהפנט.  גוון המתכת היקרה משתלט על כל העפעף וממגנט אליו תשומת לב וזוהר.  הטקסטורה המטאלית יוצרת לוק דרמאטי, מיסתורי ואלגנטי".
 
 בועז שטיין
 
Orly – מראה סוף השנה מקולקציית Infamous של יצרנית הלק האמריקאית אורלי כמו נשלף ממסיבת ליל הסילבסטר ובמרכזו ידוענית אופנתית המסתתרת מעיניי הפאפראצ’י. מוצר כוכב במראה: לק בורדו – scandal. קטיה שו – מדריכת המותג: "הקולקציה כולה מתארת את יחסי הגומלין שבין אמצעי המדיה לסלבריטאים. כל לק ולק בסדרה זכה לכינוי של מילים ומושגים מתעשיית הרכילות הצהובה. הבורדו בסדרה נבחר כצבע האולטימטיבי למסיבה, כזה השומר על נשיות אופנתית מעודכנת כיאה לידוענית אהודה שצלמי העיתונות תמיד אורבים לה בפינה ועדשותיהם ’מתפקסות’ על ציפורניה".
 
 ORLY
 
CND – גלאם, גלאם וגלאם צועק reinvented מראה הסילבסטר של המותג סי.אן.די. הציפורן משוחה בשני גווני לק שחור וזהב  במראה פסים חייתי בדומה לפרוותו של הטיגריס.  להשלמת הלוק נבחר מעיל פרוותי בהדפס דומה שהנוכחים במסיבה יתקשו להתעלם ממך. מוצר כוכב במראה: לק זהב מטאלי – Locket Love. אמי טאווס  – מדריכת המותג: "השימוש בניגודיות של הגוונים יוצר אפקט נועז ומרשים במיוחד.  במידה וחשוב לך ’לדפוק הופעה’ ולבלוט בשטח זאת האופציה בשבילך. זהב ושחור, שחור וזהב הוא גלאם בלתי מעורער".
 REINVENTED
CHIC – האישה של שיק חוגגת את הלילה במסיבה נוצצת שהיא מרכזה. את ציפורניה מקשטים שני צבעים מנוגדים אשר כל צבע משתלט על חציה של הציפורן.
מוצר כוכב במראה: לקים בגוונים של אדום אש לוהט ושחור מפויח. מרינה גולדנברג  – מדריכת המותג: "תשומת הלב בתחום הציפורניים ממקדת מבט אל ניגודיות בוטה. אדום ושחור הינם צבעים חזקים, דומיננטיים ומעוררים אשר ימגנטו כל מבט אל קצות האצבעות בכפות ידיים".
 
שיק

 



עמוד זה נצפה: 630 פעמים

כתבות כלליות

אני מאשר/ת קבלת דיוור