חיפוש באינדקס עסקים

שוורצקופף פרופשיונל – אסנסיטי

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 יוני 2011

יורם רחמנוב - שוורצקופף פרופשיונל - אסנסיטיעשרות מעצבי שיער מהמובילים בארץ התכנסו אתמול (13.06.2011) במלון קראון פלאזה בתל אביב, לרגל אירוע ההשקה של סדרת צבעי השיער אסנסיטי מבית שוורצקופף פרופשיונל וללמוד איך להשתמש בהם בדרך הנכונה ובתוצאות מדהימות.

על הבמה הודגמו קווי גזירה עדכניים על שיער שעבר צביעה בצבעי אסנסיטי.

מר חיים גלעד הסביר על החדשנות והייחוד בצבעי השיער החדשים: "אנו מדברים על צבעי שיער מקצועיים שאינם מכילים אמוניה ולכן אינם גורמים לגירוי הקרקפת או ייבוש ופגיעה בשיער. קרם הבסיס של צבעי השיער עשוי משמן זרעי ענבים – חומר מזין ובעל עוצמה המעניק לעור הקרקפת ולשיער טיפול אנטי אוקסידנטי עמוק. הצבעים עשירים בפיגמנטים חיים ומבריקים כך שהצבע מעניק כיסוי מצוין לשיער שיבה ומחזיק מעמד על הראש לזמן רב תוך שמירה על הברק והיופי. באירופה תפס הטרנד הירוק של צבעי השיער אסנסיטי חזק מאוד ואנו מאמינים שגם מעצבי השיער הישראלים יאפשרו ללקוחותיהן ליהנות מצבע שיער איכותי שהוא גם ירוק לסביבה וגם נעים לשימוש, בלי ריח, אדים רעילים או נזק כלשהוא".

יאיר מנדל - שוורצקופף פרופשיונל - אסנסיטימר קלוד פסקל מצוות הפיתוח של צבעי אסנסיטי מסביר את הצד הכימי של הצבע: "השוק העולמי דורש מוצרים ירוקים. הכי ירוקים שאפשר. המעבדה אמרה לנו שלהציג מוצר 100% ירוק – זה בלתי אפשרי. אבל הגענו למקום הכי קרוב לשלמות. 97% מהצבע עשויים מחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה. רק הפיגמנטים עצמם המרכיבים רק כ-3% מהחומר הם תוצרי מעבדה. אנו גאים בתוצאה. אפשר לצבוע שיער בחדר קטן וסגור בלי לסבול מריח, בלי לגרות את העיניים, בלי לייבש את עור הקרקפת".

על אירוע ההשקה הופקד צוות מעצבי שיער בכיר, יורם רחמנוב הנחה את הערב, ענה על שאלות ותרגם לעברית את ההסברים המקצועיים שסופקו על ידי מר קלוד פסקל ואת ההסברים שסיפק דיטר קייזר מעצב שיער גרמני ומנהל אומנותי בשוורצקופף פרופשיונל.

על הבמה הדגים והסביר יאיר מנדל – מעצב שיער בכיר בצוות ההדרכה, שהפליא בתספורת קצרה ושובבה המתאימה לעונת הקיץ תוך שילוב צבעי אסנסיטי למראה מתוחכם ועכשווי. בין מעצבי השיער שהכינו את שיערן של הדוגמניות לתצוגת השיער המרהיבה שהציגה את מראות שיער קיץ 2011 – היו גם ניסו בר מצוות ההדרכה של החברה ואנג’לה טטרו.



עמוד זה נצפה: 367 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור