חיפוש באינדקס עסקים

שאטוֹ דֶה רוּאָה (מבצר המלך) – מתחם קולינרי ייחודי שחייבים להכיר!

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אוגוסט 2019

מה דעתכם להעביר ערב במסעדה איטלקית בניחוח ים תיכוני, עם פאב ומרתף יין בתוך אתר ארכיאולוגי עתיק, במתחם אחד בגרעין הישן של הכפר הגלילי?

מיזם קולינרי מיוחד במינו קורם עור וגידים בימים אלה וזה משהו שאתם חייבים להכיר, במיוחד כשטו' באב בפתח ואתם מחפשים מקום רומנטי ומיוחד לבלות בו.

שאטוֹ דֶה רוּאָה (מבצר המלך) - מתחם קולינרי ייחודי שחייבים להכיר!

על שטח של כ- 1000 מטר מרובע של מבנים מעל לקרקע ומתחתיה, חצרות פנימיות וחיצוניות, מנהרה בצד של  הקיר הדרומי שנדבקת למגדל הצפון המזרחי של המבצר , שביל הליכה הסמוך ממש לקיר המבצר הצלבני, ואתר ארכיאולוגי מהתקופה הרומית והצלבנית שנתגלה מתחת לאדמה, מתנוסס לו המתחם הקולינארי שאטו דה רואה  "Chateau du roi". המקור של השם הוא בשמו הצרפתי של "מבצר המלך" שנבנה בתקופה הצלבנית.

שאטוֹ דֶה רוּאָה (מבצר המלך) - מתחם קולינרי ייחודי שחייבים להכיר!

מאחורי המיזם עומדת אישה מדהימה, סלמה עסאף, שהחלה את העבודה יחד עם בעלה לביב עסאף ז"ל.
אישה פורצת דרך זו מוכיחה כי אינטואיציות וחזון נשיים, תושייה ונחישות יכולים להפוך את מה שהיה קודם שטח של חורבות וקבוצה של בניינים מסוכנים למתחם קולינארי מרהיב הכולל אלמנטים מבניים וארכיאולוגיים שונים והמחבר בין תקופות היסטוריות שונות ובין התרבות המזרחית של כפר גלילי לתרבות המערבית שהייתה קיימת כאן בעבר באמצעות המטבח האיטלקי.

 

המבנה מורכב מאוד ובנוי מחללים רבים כאשר לכל אחד פונקציה שונה, המעברים מחלל אחד לשני הם דרך פתחים מקוריים שבהם שובצו דלתות משוחזרות, דרך המנהרה  ודרך החצרות, מגלים לנו בכל פעם חלק נוסף מהמבנה ולוקחים אותנו אחורה בזמן.

שאטוֹ דֶה רוּאָה (מבצר המלך) - מתחם קולינרי ייחודי שחייבים להכיר!

המתתם מציע מטבח איטלקי בניחוח ים תיכוני. הקונספט הקולינארי של המקום מחבר בין העבר האירופאי/צלבני לבין ההווה הגלילי מזרחי, כתוצאה מהחיבור יזכו הסועדים במקום לחוויה עשירה בשילוב מנות מיוחדות ושימוש בחומרי גלם משובחים מהארץ ואיטליה. כל מה שיוגש לאורחים של המסעדה הוא תוצר הבית מהלחם עד לקינוח.

על הצד הקולינרי של מסעדת שאטו דה רואה אחראי השף אליאן ליוס.
אליאן, עם למעלה משלושים שנות ניסיון במסעדות באיטליה אחראי הן על האוכל והן על הקונספט של המקום, וינסה לחבר בין העבר האירופי להווה הגלילי

בתפריט המסעדה ניתן יהיה למצוא מגוון מנות בסגנון אירופי ואיטלקי קלאסי ומנות שמתכתבות עם הגליל וחומרי הגלם שמאפיינים את האזור.

במתחם ניתן לערוך מגוון אירועים בהיקפים שונים ובנוסף המקום מציע שני חדרי אירוח זוגיים וחדר ישיבות אינטימי באווירה אותנטית, בהמשך ייפתחו חדרי אירוח נוספים.

התקשרו להזמנת מקומות ופרטים נוספים:
המתחם צפוי להיפתח לאורחים החל מסוף אוגוסט בהתחלה לתקופת הרצה.
מספר טלפון לבירורים ולהזמנות: 052-3000067 החל מסוף אוגוסט!

כנסו לפייסבוק להתרשמות 

עקבו אחרינו באינסטגרם 



עמוד זה נצפה: 2,537 פעמים