חיפוש באינדקס עסקים

הילה נחשון ויונתן כהן יובילו את קמפיין סתיו-חורף 2010/11 של רשת H&O

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 ספטמבר 2010

 

הילה נחשון ויונתן כהן יובילו את קמפיין סתיו חורף 2010-11 של רשת H&O זו העונה השנייה. הקמפיין לעונה הילה נחשון ויונתן כהן יובילו את קמפיין סתיו-חורף 2010/11 של רשת H&Oהקרובה מציג סיטואציות משפחתיות אותן יציגו הפרזנטורים לצד הילדים. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ויכלול העונה שני קטלוגים מעוצבים שונים מעוצבים ופרסום באמצעי המדיה השונים, בהם טלביזיה, עיתונות ארצית, מגזינים, אינטרנט, הפצת קטלוגים בכחצי מיליון עותקים, אינסרט בעיתונות יומית ומגזינים, מיתוג בנקודות המכירה, דיוור אישי לחברי המועדון וקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי לכל המשפחה.

קמפיין הרשת לעונת סתיו חורף 2010-11 משלב שני קטלוגים. קטלוג ראשון לעונת המעבר היוצר שילוב ייחודי בין קולקציות האופנה וההנעלה לכל המשפחה לעונת המעבר, יחד עם פריטי מחלקת כלי הבית PRIMAVERA. הקטלוג מעוצב בהרמוניה ושילוב ייחודי של הדוגמנים לצד פריטי וכלי הבית, התואמים את הקולקציות והטרנדים בעולם האופנתי. בהמשך העונה תפיץ הרשת את קטלוג החורף אשר יהיה קטלוג מכירתי, אשר ידגיש את הכדאיות הכלכלית של חברי המועדון בקנייה ברשת לכלל המשפחה, ושם במרכז את ערך ה- VFM (Value For Money) ואת מגוון המותגים הבינ"ל והישראלים המשווקים ברשת.
עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-4 מיליון ₪.
הילה נחשון ויונתן כהן יובילו את קמפיין הסתיו – חורף זו העונה השנייה, כאשר שכרם בעבור הקמפיין השנתי הינו כ-500,000 אלף ₪.

שני הקטלוגים של הרשת כוללים תמונות אווירה, פקשוטים של הפריטים המובילים שמציעה הרשת וקופוני מבצע שונים, המותאמים לכל אחת מקטגוריות האופנה ומחלקות כלי הבית והעיצוב של הרשת.

הילה נחשון, המיוצגת בסוכנות לוק, החלה את דרכה בעולם הבידור כדוגמנית מצליחה. בין היתר הובילה קמפיין למילקי של שטראוס, כמו גם קמפיינים שונים לרשתות ומותגי אופנה. עם הזמן התפתחה נחשון כשחקנית וכמנחת טלוויזיה וכיום היא אחת הדמויות המובילות בתעשיית הבידור הישראלית. במהלך הקריירה הנחתה נחשון את תוכנית הבידור ווי בעשר (YES), השתתפה במחזמר "הנסיך הקטן", הנחתה וביימה את סדרת הדוקו "נשות הכדורגלנים", מנחת "רוקדים עם כוכבים" ותוכנית לייט נייט "אחיות לילה".
יונתן כהן, איש עסקים בתחום ההשקעות והפיננסים, הינו בן זוגה של נחשון מאז שנת 2007. השניים הורים לילדה בת שנה וחצי.

רשת H&O מובילה ב- VFM (Value For Money) בתחום קמעונות האופנה בישראל. הרשת מונה 34 חנויות בפריסה ארצית, המציעות אופנה לכל המשפחה, במגוון מחלקות, והיצע רחב של פריטי הלבשה, הלבשה תחתונה, הנעלה, טיפוח, קוסמטיקה ואביזרי אופנה, לנשים, גברים, ילדים ותינוקות. הרשת בבעלות משפחת לבנת.



עמוד זה נצפה: 521 פעמים