חיפוש באינדקס עסקים

רשת VINCE CAMUTO – טיפים לבחירת נעלי כלה

פורסם מאת: בתאריך: 7 יוני 2012

כדי שתוכלי לחוות את היום הזה בצורה הכי מושלמת, רשת VINCECAMUTO ריכזה עבורך 5 עצות פרקטיות בהם יש להתחשב כאשר יוצאים לרכוש נעלי כלה מאת טל איצקוביץ, מנהלת מותג וינס קמוטו ישראל:

  • נעלי כלה נוחות
    נעלי כלה מושלמות צריכות לכלול בתוכן הרבה דברים, אולם הדבר הכי חשוב הוא הנוחיות. רק חישבו על עצמכן הולכות עד לחופה, מברכות את האורחים, עוברות יום צילומים לאלבום החתונה ורוקדות עם אותן נעליים.
    דברים אלה מסתכמים בשעות רבות של עמידה, לכן היו בטוחות ככל הניתן כי אתן בחרתן נעליים אשר יהיו נוחות עבור כל אלה.
  • נעלי עקב
    הגובה של נעלי העקב הינו דבר בעל חשיבות רבה ביותר. השמלה תהיה תפורה באורך אשר יתאים לגובה של נעלי הכלה שלכן, אם אתן לא חשות בנוח עם נעלי עקב גבוהות במיוחד, רצוי כי לא תתחילו להתנסות בגבהים מעין אלה ביום החתונה.
    אם אתן מעוניינות להוסיף לעצמכן קצת גובה אבל אינכן רגילות לנעלי סטילטו , נסו לנעול נעלי פלטפורמה או נעלי עקב בעלי עקב קטנטן.
    אם אתן מעדיפות נעליים שטוחות אז נעלי כלה מושלמות יהיו בצורת נעלי בלט/ בובה מבד סטן.
  • הבדים עבור נעלי כלה
    נעליים מבד סטן או משי הינן שתי האופציות הפופולאריות עבור נעלי כלה, אך כמובן כי שמלת הכלה והטעם האישי שלכן יהיו בעלי אימפקט על הבחירה של סוג הבד .
    הטרנד החם ביותר לנעלי כלה הוא חומר הלכה, הצבעים השולטים בהם הם גווני הניוד, אולם אם בחרתן ללבוש שמלת כלה לא מסורתית, גם נעלי הכלה שלכן אינן צריכות להיות בעלות מראה מסורתי כיום ניתן לראות יותר ויותר כלות אשר מתהלכות עם נעלי כלה בגווני האדום והורודים למיניהם (כאשר השולט ביניהם הוא גוון הפוקסיה)
  • מדידת נעליים
    כאשר אתן מטיילות ומחפשות נעלי כלה או כל סוג של נעל וודאו כי אתן מבצעות את החיפוש לקראת סופו של יום.
    כפות הרגליים שלנו מתנפחות במהלך היום ורצוי כי תבצעו את המדידות כאשר הרגל הכי נפוחה.
    באופן זה אתן תהיינה בטוחות כי לא יהיו הפתעות וכי הנעל לא תהיה לוחצת ואינה נוחה לאחר שמדדתן אותן כשהן לא היו נפוחות כלל, בתחילתו של יום.
  • צבעוניות:
    נעל כלה לא חייבת להיות בצבע לבן .היום ניתן להשיג מגוון צבעים בהירים שמתאימים לכלות כמו: שנהב, כסף ושמנת. את תמיד יכולה להפתיע …

 



עמוד זה נצפה: 412 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור