חיפוש באינדקס עסקים

רשת ml men משיקה קולקציית אביב קיץ 2013

פורסם מאת: בתאריך: 2 מאי 2013

הקולקציה מעניקה דגש על שלושה סגנונות לבוש עיקריים: קז’ואל, אלגנטי וטרנדי רשת האופנה ml men מציעה לאביב קיץ 2013 קולקציה מלאה בצבעוניות, מגוון טקסטורות וגזרות המכוונת אל מראה הגבר הלבוש אך לא לגמרי מסודר. הקולקציה בנויה ותפורה בהתאם למידותיהם ולרצונותיהם של לקוחות ml men, המאפשרת להם להשתנות, להתחדש ולהפתיע בעונה ה"חמה" של השנה.

העונה, ml men מאמצת את המראה הטבעי יותר, הקז’ואלי אך יחד עם זאת הקיצי והצבעוני. ההשראות העיקריות של הקולקציה מתבססות על שנות ה-80, על אורבאניות ופופ, חדשנות וכמו כן ההשראות נלקחות גם מהטבע, אתרי נופש, ספארי וחופי ים.

מראות אלו מושגים באמצעות שימוש בצבעים טבעיים – חאקי, בז’, קאמל בשילוב עם קורל, טורקיז, אקווה ומנטה. צבעי חול עם גווני רויאל המכונים Cool Vibrations מבצעים כניסה רשמית הקיץ.
לצידם, נראה גם צבעים חזקים ורווים המגיעים מהשראה קובנית ומכסיקנית, צבעים בעלי תשוקה רומנטית כגון קורל וכתום וגם צבעי Mid Tones הכוללים בתוכם אפור, אקווה וצבעי פסטל.

בין הטקסטורות נראה מוטיבים של פרחים בהשראת אתרי נופש, משבצות קטנות וגדולות בהשראת בנייני משרדים רבי קומות כחלק מקבוצת ה- City Pulse , מגמה של דפוסים מאד גדולים ובולטים. עם זאת, לבן נשאר הגוון הכי מכובד הקיץ, ניתן למצוא אותו בנפרד ובשילובים ספורטיביים ואלגנטיים כאחד. כמוהו יש מקום מרכזי העונה גם לשחור הקלאסי ולנייבי העמוק.

בין פרטי הקולקציה המגוונים ניתן למצוא :
הקולקציה מעניקה דגש על שלושה סגנונות לבוש עיקריים: קז’ואל, אלגנטי וטרנדי מכנסיים קצרים:
המכנסים הקצרים העונה  מקבלים מראה לבוש בשל כביסות ושטיפות של בדי כותנה.
המכנסיים הקצרים גם מתחדשים במגוון פרופורציות החל מרגל רחבה ועד גזרות צרות יותר.
הגזרה ההכרחית ביותר לקיץ הזה היא גזרה מחויטת באורך בינוני עם כיס כרטיס-TICKET POCKET. גזרה נוספת הבולטת הקיץ היא של מכנסיי דגמ"ח קצרים כשהחידוש הוא שרוחב הרגל מתרחב.הכיסים הקלאסיים נשארים שימושיים.

חולצות:
חולצות קזואל מכופתרות מודגשות העונה עם משבצות קטנות וגדולות והן עם פסים.פסי החולצות משחקים בפרופורציות החל ממונוכרומאטיות של צבע ועד שילובי פסים נועזים(פסים שנראים כמו ממתקים). בחולצות האלגנטיות יש פסים " עשירים " ודקורטיביים כגון פס מבריק בין כל שאר הפסים. ניואנס של רטרו משנות ה50 נכנס לחולצות עם שרוולים שניתן לקפל ולכפתר עם כפתור ולולאת שרוך.

חליפות:
החליפות העונה בעלות מראה  מינימליסטי. הבדים מאופיינים  במראה מואר  ומבריק שמושג ע"י שימוש בסיבים סינתטיים. כמו כן ישנו שימוש בבדים עם טקסטורה של נייר.השראה הלקוחה מאריגה גסה עם סיום נקי.שילוב היוצר מראה מעודכן. החליפות בעלות צווארון צר על גזרת רכיסת סינגל של שני כפתורים.

מכנסי ג’ינס
העונה, הגברים יוכלו ליהנות מחידוש גם בתחום הג’ינסים – ml men מכניסים דגמ"ח ג’ינס ארוך, הדגמ"ח משתדרג ע"י סטיילינג נקי עם כיסים נמוכים. כמו כן, קיימים מגוון ג’ינסים באורך 36 אינץ לגברים גבוהים במיוחד. נזכה לראות בתחום הג’ינסים  גוונים רבים כגון שחור, אפור, כחול כהה ושטוף בהיר.
בקולקציה ישנו דגש רב על הנוחות כאשר הג’ינסים עשויים מבד 100% כותנה ושימוש בבדים עם אלסטיות בג’ינסים, בחולצות, בטי-שרטים ובחליפות למרב הנוחיות.
 



עמוד זה נצפה: 407 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור