חיפוש באינדקס עסקים

תצוגת גמר של שנקר 2014

פורסם מאת: barosh בתאריך: 10 יולי 2014

 

רגע לפני שהם יוצאים אל העולם הגדול ונשאבים למשרות נחשקות בחברות אופנה בארץ ומעבר לים, או מגשימים חלום ומקימים מותג משלהם, הגיעו אמש 40 בוגרי מחזור 42 של המחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר" אל קו הסיום של לימודיהם בתצוגה מרהיבה שהתקיימה בהאנגר 11 בנמל תל אביב, בחסות ראשית של חברת "קסטרו", התומכת במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר שנים רבות.

ההפקה המרהיבה מבית היוצר של מוטי רייף כללה עשרות דוגמניות ודוגמנים שפסעו על המסלול עטויים ביצירות מרהיבות שהן התפרצות של כישרון, תעוזה ויכולות טכניות מרשימות. מעצב השיער אבי פדידה וצוותו ולהקת המאפרים של המותג MAC יצרו מראות שיער ואיפור נקיים ויפים בהשראת תצוגות האופנה של מעצבי העל בעולם.
גולן טאוב לשנקר 2014, צילום: רפי דלויה

בין הקולקציות השנה בולטות קולקציה בצבעוניות מתפרצת של גולן טאוב בהשראת בגדי השוגון היפני והדרך בה בגדים מבדלים אותנו ומסייעים ביצירת זהות, קולקציית בגדי ילדים קסומה של עינב דלבה, קולקציית גברים של נתן המאווי בהשראת עידן הדינוזאורים, קולקציה ססגונית של רואן שעבאן, המחפשת את זהותה כערבייה ישראלית דרך רקמות פלסטיניות בצבעים ססגוניים המוטמעים בצורות עכשוויות, קולקציית בגדי הגברים הלבנה של טל שטרן, המספרת את סיפורה של החולצה הלבנה של תלמיד ישיבה, המסרב ללבשה בכל תוקף, ומחפש את זהותו בתוך מסגרת מחניקה, קולקציית אום כולת’ום בהשראת הזמרת המצרית של לינא עבאס, הדרוזית הראשונה המסיימת לימודיה בשנקר ועוד ועוד.
עינב דלווה לשנקר 2014, צילום רפי דלויה
בתום התצוגה הכריזה אנדריאה (דושי) לייטרסדורף על הזוכה בפרס הצטיינות ע"ש סבתה, פיני לייטרסדורף ז"ל, מחלוצות האופנה בישראל.
הפרס בסך 50 אלף שקלים הוענק לנעה רביב, על קולקציית hard copy, החוקרת את הערך של אובייקט מקורי בעידן של שכפול והעתקה. מחשבותיה של נעה על הפיסול הקלאסי וגלגוליו שרוקנו אותו מתוכן, הובילו ליצירת קולקציה בה מתורגם ה"אין" לחומר.
דימויים דיגיטליים משובשים, שנוצרו בתוכנת תלת-ממד ושאין להם קיום אפשרי במציאות, עובדו לחומר והפכו למטאפורה לחוסר המשמעות של "מקור" ו"אמת". הפריטים נוצרו מפליסה בטכניקת צביעה מיוחדת, חיתוך לייזר באמצעות תוכנת תלת-מימד והדפסה תלת ממדית (בשיתוף חברת "סטרטסיס").
גיל מעיין לשנקר 2014, צילום: רפי דלויה
את האירוע חתמה בנאום נרגש הגב’ לאה פרץ-רקנאטי, ראש המחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר" ואחת הנשים המשפיעות ביותר בעולם האופנה הישראלי, שנפרדה מהסטודנטים ואיחלה להם הצלחה בהמשך דרכם.
דור דוב טולצ’נסקי לשנקר 2014 צילום רפי דלויה

הדגמים הבולטים יוצגו לקהל הרחב בתערוכת בוגרי כל מחלקות העיצוב והאמנות של "שנקר" שתתקיים בין התאריכים 17-18 ביולי 2014. התערוכה של בוגרי המחלקה לאופנה תוצג בכיתות המחלקה בבניין פרניק בשנקר, רח’ אנה פרנק 12 ברמת גן. ב-18 ביולי תתקיים מכירה של פריטים נבחרים מקולקציות הגמר.
ימים ושעות: יום חמישי, 17 ביולי 20:00-23:00, יום שישי, 18 ביולי 10:00-13:00
דונה ויינברג לשנקר, צילום: רפי דלויה



עמוד זה נצפה: 586 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור