חיפוש באינדקס עסקים

רשת H&O משיקה קולקציית ספורט לנשים קיץ 2014

פורסם מאת: בתאריך: 28 מאי 2014

רשת H&O משיקה את קולקציית הספורט של לנשים לקיץ 2014. קולקציית הקיץ הספורטיבית לנשים מגוונת, אופנתית ומותאמת לקהל המטרה.

הפריטים נחלקים לשתי מחלקות עיקריות: EXT –ביגוד מקצועי לפעילויות מגוונות, Champion- ביגוד ספורטיבי עירוני לפעילות נינוחה בשעות הפנאי.  כל הפריטים עשויים מבדים איכותיים, בגזרות החובקות את הגוף ובצבעוניות טרנדית.
 H&o
EXT
קולקציה ספורטיבית מקצועית לנשים המחפשות אופנתיות ומקצוענות במחיר נוח. כל פריטי הקולקציה עשויים בדים מקצועיים האורזים את הגוף ומשדרגים את טווח התנועה במבחר גזרות ובחיתוכים מתוחכמים ומחמיאים במיוחד.
בין הפריטים הרבים בקולקציה אפשר למצוא חולצות וטייצים עם חיתוכים מעוגלים ליצירת צללית צרה יותר, גופיות חלקות בגזרת איקס אחורית, חולצות עם שרוולים כפולים וחיתוכי "פרינסס" צידיים המחמיאים לגוף, טייצים באורכים משתנים עם כיסים פנימיים או חיצוניים קטנים לאייפוד או מפתח, שורטים קצרים במפתח רגל רחב בשילוב בטנה נושמת במיוחד  וחצאיות ריצה מדליקות – הכל בצבעוניות המשלבת בין גווני בסיס כהים (שחור/פחם) לבין סגול, תכלת, דובדבן וגוונים זרחניים של אפרסק, ליים, פוקסיה וצהוב.

Champion
קולקציה ספורטיבית עירונית לנשים המחפשות פריטים בגזרות נינוחות ואופנתיות המותאמים לשעות הפנאי ולפעילות ספורטיבית מתונה. כל הפריטים עשויים מבדים נעימים כמו טישו, טריקו וכותנה ומתכתבים עם קווי המתאר של הגוף בצורה מושלמת.
בין פריטי הקולקציה אפשר למצוא  גופיות אובר סייז כפולות בשילובים משמחים, חולצות בייסיק בהדפסי פסים, מכנסי שבע שמיניות בגזרת "בוי פריינד", ברמודות במגוון סגנונות ועוד ועוד.

טווח מידות : XS-XXL.
 
ניתן להשיג ברשת חנויות H&O ברחבי הארץ
   H&o
צילום: עידו לביא
 



עמוד זה נצפה: 446 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור