חיפוש באינדקס עסקים

רונן חן – קולקציית אביב קיץ 2012

פורסם מאת: בתאריך: 4 אפריל 2012

רונן חן – קולקציית אביב קיץ 2012, צילום אלון שפרנסקיקטלוג קולקציית אביב קיץ 2012 של רונן חן, בכיכובה של הפרזנטורית יעל גולדמן צולם בים המלח ובהרים המדבריים הסמוכים אליו. צבעים ונופים אלו נתנו את עיקר ההשראה לקולקציה, והתוצאה: בגדים רכים בסילואטות נוזליות, חלקם מרפרפים על קווי הגוף ואחרים בגזרות אוברסייז משוחררות.

את פלטת הצבעים המונכרומטית הרגועה המאפיינת את המעצב בגוונים של אפור, כחול נייבי, ורוד בייבי וחאקי מתבלות הפעם נגיעות צבע עזות של כתום וקורל, חרדל וכחול רויאל.

לצד הצבעים האחידים ניתן למצוא שלל הדפסי אול-אובר, ביניהם פסים, נקודות, דפוסים שבטיים עזי צבע, ודפוסים אמורפיים בהשראת עולם האמנות.

הקולקציה נחלקת למספר קבוצות:

Cargo 
קבוצה בצבעי מרווה, שמנת וחרדל בגזרות רכות עם אלמנטים של חתכים, ניטים, סרטים ורוכסנים. טופים רכים ומחשופי רבידה מעל מכנסי דריל בגזרות רפויות, שמלות וחצאיות במראה מפוסל בסריגים נוזליים, שמלות שיפון מודפסות עם כיווצים.

רונן חן – קולקציית אביב קיץ 2012, צילום אלון שפרנסקיIndigo:
כוכב הקבוצה הוא הצבע הכחול הכהה מלווה בנגיעות בבז’, לבן וקורל. ג’ינסים ומכנסי
בד כחולים, שמלות קטנות כחולות, שמלות כחולות באטיק, עליוניות סריג עם וולאנים משיפון.

Milk & Honey:
קבוצה רכה בגווני חול, חאקי, שמנת וקורל. שלל חולצות, וסטים וטוניקות סריג במראה אוברסייז ובטקסטורות שונות, מכנסי בד בגווני חאקי, שמלת מקסי קוראל ועליוניות שיפון בדפוס עדין.

Dusk:
קבוצה במראה מכובס ושטוף בגוונים בהירים של אפור, ורוד פודרה ותכלת. שילובים של אריג וסריג יוצאים מראה רך אך מתוחכם, עם חולצות, עליוניות ושמלות המרפרפות על הגוף, מכנסי באגי גבריים רחבים במיוחד ומשחקי טקסטורות המייצרים אשליה של מראה שכבות.

Washed & crinkled:
פריטי בייסיק אשר נצבעו  בעבודת יד בטכניקה מיוחדת כאשר כל פריט שונה מעט מהאחר. פריטים אלה משלבים סריג ויסקוזה רך ונעים יחד עם אריג כותנה מקומט.

Moon-light:
קבוצת ערב שחורה עם נגיעות של אפור ולבן. שמלות וטוניקות מסריג משולבות עם שיפון בדפוסים אמנותיים, שילובי תחרה ומשחקי שקיפויות.  

את קולקציית הבגדים מלווה ומשלים אוסף אביזרים רחב של תיקים, צעיפים וחגורות, חלקם מיובאים וחלקם בעיצוב רונן חן, וכן תכשיטים של המעצבות הישראליות אאורה וסאשה.



עמוד זה נצפה: 437 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור