חיפוש באינדקס עסקים

רשת ONOT משיקה חנות אונליין

פורסם מאת: barosh בתאריך: 11 ינואר 2015

נדמה שבשנים האחרונות תופס האון ליין תאוצה בישראל. בטיימינג מושלם לשנה האזרחית החדשה, רשת האופנה ONOT משיקה חנות אונליין.

ניתן לראות מגמה ברורה של עלייה בהיצע אתרי האופנה בישראל, עוד ועוד אתרים קמים ונראה שהקהל הישראלי מתחיל להתרגל למה שבעולם כבר הפך לאמצעי קנייה שגרתי.
רשת ONOT
על אף, העלייה המשמעותית בהיקף קניות האופנה באונליין בישראל רק מותגי אופנה מקומיים בודדים פתחו אתרי מכירה ברשת ואליהן מצטרפת עתה רשת ONOT.
לדברי גיא לוי, מנכ"ל משותף של רשת ONOT ואחד מהבעלים החדשים של רשת JUMP: "חנות האונליין של ONOT מהווה ערוץ נוסף ומשלים לרשת של 65 חנויות שנמצאת בפריסה ארצית. אני מאמין שהמכירות באתר ישתוו לפחות לאחת מהחנויות בעלות הפדיונות הגבוהים ביותר של ONOT, ואף מעבר לכך. לפי כל המחקרים והמגמות שבדקנו בארץ ובעולם, צפוי ביקוש ער למוצרי החברה ברשת."
פרוייקט הקמת חנות האון ליין ארך כשנה וחצי במהלכה השקיעה החברה סכום מדווח של כמליון שקל בפיתוח ובעיצוב האתר.
הפלטפורמה בה בחרה ONOT יוצרת חוויית משתמש נוחה וקלה המחברת בין טכנולוגיה מתקדמת, עיצוב גרפי פונקציונאלי וידידותי,  ניהול לוגיסטי ושירות לקוחות המבטיחים הנאה מושלמת ללקוחות גם באתר.
רשת ONOT
המוצרים הנמכרים באתר ONOT קיימים ברובם גם ברשת אולם יתכנו פריטים שימכרו בלעדית רק באתר. המחירים באתר דומים למחירים בחנויות אבל ייתכנו גם מבצעים ייחודיים המתאימים לערוץ זה.
לוי ציין "על מנת לחזק את האטרקטיביות של האתר, ניתנת אפשרות לאיסוף עצמי של ההזמנה מכל אחת מחנויות הרשת (65) כמובן ללא עלות.
משלוח באמצעות שירות דואר שליחים תוך 2-4 ימי עסקים, עלות המשלוח 15 ₪ בלבד. המשלוח ניתן חינם עד הבית או למקום העבודה, בקניה מעל 299 ₪. אנו נותנים מענה של החזרה והחלפה קלה בכל אחת מחנויות הרשת עד 30 יום מיום הרכישה על מנת להפוך את הרכישה באון ליין לנוחה באופן מקסימלי. כמו כן, ניתן להזמין פריטים באתר כמתנה ולשלוח אותם בצירוף כרטיס ברכה אישי ".
רשת ONOT
ברשת ONOT בחרו לתת מענה אותנטי ללקוחות שכן הנשים המצולמות לאתר אינן דוגמניות אלא נשים אמיתיות, קרייריסטיות שמעבירות ללקוחה את נראות הבגד בצורה הכנה ביותר. בנוסף, התמונות אינן עוברות פוטושופ על מנת לתת את הרושם המדוייק לגבי הבגדים שעל הדוגמנית.
ארז אגמון, מנהל השיווק של ONOT ציין "חנות האונליין החדשה מאפשרת הצצה גם ללקוחות הרשת וגם למי שטרם התוודעה למותג".
אגמון ציין "חנות האונליין תענה על מגוון צרכים של האישה הישראלית. בעידן בו הנשים מנהלות אורח חיים קרייריסטי לצד ניהול הבית, הרכישה און ליין תיתן פתרון של נוחות ונגישות 24/7, לנשים שאין להן זמן להגיע לחנות הפיזית. האתר מאפשר ללקוחות רבות הצצה נוחה למגוון פריטי הקולקציה בסביבה הנוחה להן ובזמן שמתאים להן".
רשת ONOT


עמוד זה נצפה: 439 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור