חיפוש באינדקס עסקים

סקאל משתלטת על הכוכבים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 2 ינואר 2008

סקאל משתלטת על הכוכבים – קבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת מותגים בינלאומיים וכן מפעילה רשתות אופנה, משתלטת על הרצליה. כיום החברה מפעילה 21 חניות בעיר ובימים אלו פתחה 3 חנויות דגל נוספות בקניון שבעת הכוכבים של המותגים: נאוטיקה, טימברלנד וקדס בהשקעה כוללת הנאמדת בכ- 2 מיליון ₪.

חנות נאוטיקה בקניון שבעת הכוכבים

החנויות החדשות יפתחו בקניון שבעת הכוכבים בהרצלייה ומצטרפות לחנויות ניין וסט ואימפוריום שכבר נמצאות בקניון שבעת הכוכבים, הנחשב  ממרכזי הקניות המובילים בעיר.
שלושת הסניפים החדשים שיפתחו בקניון שבעת הכוכבים הינם: סניף שמיני של טימברלנד המשתרע על שטח של 150 מ"ר, סניף חמישי של המותג נאוטיקה המשתרע  על שטח של 140 מ"ר וסניף שמיני של קדס המשתרע על שטח של 100 מ"ר. בנוסף, מפעילה חברת סקאל ספורט 16 סניפים בקניון ארנה: אמפוריום, טימברלנד, ניין ווסט, איזי ספרינט, פולו ג’ינס, טופ שופ,BEBE , קנת’ קול, טומי הילפיגר, נייקי, קדס, נאוטיקה ועוד. אורית מינה, מנהלת השיווק של קבוצת סקאל מסרה כי לרגל השקת הסניפים החדשים תערוך קבוצת סקאל פעילות שיווקית ופרסומית. כמו כן יערכו מבצעים, הנחות ומסע קד"מ רחב לרגל פתיחת הסניפים החדשים. בנוסף תערוך קבוצת סקאל מסע פרסום מקומי לכל מותגי החברה.


עמוד זה נצפה: 579 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור