חיפוש באינדקס עסקים

רשת האומנים – ביוטי פרו 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 29 נובמבר 2010

 

רשת האומנים - ביוטי פרו 2010לאחר מסע מפרך בבולגריה וחזרה עם כבוד רב למדינת ישראל, התייצבו חברי רשת האומנים בגני התערוכה בתערוכה השנתית של מקצועות היופי בישראל – ביוטי פרו 2010 בהרכב מלא שכלל את חזי יצחק, רובי כהן, אופיר מכבוש, אורן ישראל, שלומית חג’ג’, מרקו ספדי ועוז שקרוב.

חברי הרשת הגיעו לתערוכה עם 20 דוגמניות, המון מצב רוח וחשק יצירתי. כבר ערב לפני פתיחת שערי התערוכה, נערכו חברי הרשת בהכנות סופיות עם הדוגמניות על הבמה המרכזית, בניצוחו של רובי כהן על הכוריאוגרפיה, כשברקע חברי הקבוצה מעודדים ותומכים. בשעות הבוקר של יום התערוכה, עבדו חברי הרשת על הדוגמניות לקראת הופעתם הצפויה.

בשעה 19:00 החל המופע הגדול. חברי הרשת הוזמנו לבמה ע"י אסף קוסטין נשיא ארגון מעצבי השיער אינטרקויפיור והעניק לכל אחד מהם גביע הוקרה על תרומתם כאמנים לקידום מקצועות היופי בארץ ובעולם.

שבעת מעצבי השיער חברי הרשת הציגו תסרוקות לייב על הבמה על רקע ריקוד כוריאוגרפי שנבנה במיוחד עבור הביוטי פרו. הקונספט העיקרי של המופע, איך לא, שאב את השראתו מסגנון המופע שכבש את אירופה – Old To New Fashion.

התסרוקות נועדו להמחיש את הדור הצעיר, תסרוקות קלאסיות שמשולבות בסטייל ואוונגרד. הסטיילינג למופע הותאם במיוחד אף הוא. רשת האומנים נשארה עם עוד חוויה וגביע נוסף, בחשיבה עתידית לגבי המשך התצוגות.

 רשת האומנים - ביוטי פרו 2010

רשת האומנים - ביוטי פרו 2010
רשת האומנים – ביוטי פרו 2010



עמוד זה נצפה: 343 פעמים

כתבות

אני מאשר/ת קבלת דיוור