חיפוש באינדקס עסקים

רעיונות לקישוטי ציפורניים

פורסם מאת: בתאריך: 6 מרץ 2012

את בונה ציפורניים. טכנאית ציפורניים מוסמכת ומנוסה. הציפורניים שאת בונה בעלות מבנה מושלם ונראות נפלא. אין שום בעיה. אך לעיתים את מוצאת עצמך קצת מתוסכלת.

טוב, בסדר, כבר עשית פרנצ’ים בכל הגוונים האפשריים ולכל אורכי הציפורניים שיש. כבר השתמשת במדבקות, אבקות, אבנים, כבר ציירת על ציפורניים. מאיפה לוקחים עוד רעיונות לקישוטי ציפורניים?

כמו כל אומן גם את זקוקה להשראה. משהו צריך ’להדליק’ אותך ולהעיר את חדוות הקישוט שנרדמה בתוכך בגלל השגרה היומיומית. את רוצה להעניק ללקוחותיך את עיצוב הציפורניים המרהיב ביותר, ולקשט את הציפורניים שאת בונה בדרכים חדשות ומאתגרות, להציג ללקוחות מגוון קישוטים לבחירה.

את צריכה רעיונות.

האינטרנט מציע שלל רעיונות. חיפוש בתמונות של גוגל יאפשר לך לראות אינספור קישוטי ציפורניים שבונות ציפורניים אחרות מבצעות, מצלמות ומעלות לרשת.

קטלוגים של חומרים לבניית ציפורניים יכולים להכיל דוגמאות ורעיונות לא מעטים שיניעו אותך לנסות קישוטים חדשים, צבעים חדשים, טכניקות חדשות. והכי חשוב – השתלמויות.

גם אם את בונה ציפורניים כבר שנים רבות, בעלת חוג לקוחות מרוצות המעריצות את העבודה שלך, תוכלי להעשיר את הידע המקצועי על ידי השתתפות בהשתלמויות. בעיקר בכל הקשור לקישוטי ציפורניים, בכל פעם שיוצאת חומר חדש לשוק, או טכניקת עבודה חדשה כדאי להצטרף ליום עיון, לכנס או להשתלמות בה יוצגו הטרנדים החדשים והעיצובים המובילים.

כדאי להירשם ולהגיע לא רק בשביל ההשתלמות עצמה אלא גם בשביל המפגש עם בונות ציפורניים אחרות.

המפגש יאפשר להחליף דעות, רעיונות וסיפורים שתוכלי לנצל לתועלתך בעבודה היומיומית.

בונות ציפורניים רבות מגיעות אם תיק עבודות שתוכלי לעיין בו. אל תהיי ביקורתית כלפי עבודות של אחרות. אל תחפשי את החסרונות בעבודתה של בונת ציפורניים אחרת. נסי לשאוב ידע ורעיונות מהשפע המוגש לך בהשתלמויות המקצועיות.

השתלמויות מקצועיות מצוינות מוצעות על ידי רוב החברות המשווקות מוצרים לבניית ציפורניים ובתי הספר לבניית ציפורניים.

הסתכלי בלוח השתלמויות ואירועים של חברת נייל סטודיו למשל. שפע ימי העיון, הקורסים וההשתלמויות יאפשר לך לבחור את המועד המתאים לך ולהצטרף להנאתך לפעילות.

אחרי יום כזה, בטוחה שלא יחסרו לך רעיונות לקישוטי ציפורניים למשך זמן רב.



עמוד זה נצפה: 583 פעמים

כתבות בניית ציפורניים

אני מאשר/ת קבלת דיוור