חיפוש באינדקס עסקים

רותם סלע היא הפרזנטורית החדשה של רשת אופנה לצעירות-לוצ’י

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 מרץ 2008

רותם סלע, שחקנית, כתבת טלוויזיה ודוגמנית, נבחרה להוביל את הקמפיין של רשת האופנה לצעירות "לוצ’י" ותהיה רותם סלע - מפילה גברים...הפרזנטורית בקמפיין קיץ 2008 וחורף 2008-2009, תמורת התפקיד תקבל רותם סלע שכר כולל של 480 אלף שקל. רותם סלע משמשת במהלך השנתיים האחרונות ככתבת שטח בתכנית הבידור "ערב טוב עם גיא פינס" והיא נחשבת כאחת מהדוגמניות המובילות בישראל.
בימים אלו עושה את צעדיה הראשונים כשחקנית עם הצגת בידור חדשה, תפקיד טלוויזיוני דרמטי ראשון בסדרה "על קצות האצבעות" בערוץ 2 ותפקיד בסרטו החדש של השחקןבמאי אמריקני אדם סנדלר. במסגרת הקמפיין תככב סלע לראשונה גם בפרסומת לטלוויזיה, בה תצולם בקונספט המציג שילוב של כח נשי (girl power) וסקסיות כשהיא מוקפת בגברים מעורטלים המשמשים לה כרהיטים או חפצים דוממים.
רשת אופנת הצעירות "לוצ’י" מונה 22 סניפים ברחבי הארץ. בשנת 2007 נרכשה הרשת ע"י משפחת לוין, הבעלים של רשת האופנה "קרייזי ליין". "לוצ’י" מצויה בימים אלו בתהליך של מיתוג מחדש. בחודשים האחרונים נפתחו 8 חנויות חדשות, כאשר עד לסוף שנת 2008 צפויה הרשת למנות 34 חנויות.
עופרה שביט-לוין, סמנכ"לית לוצ’י: "לוצ’י משלימה בימים אלו מספר מהלכים שמטרתם למצב אותה כרשת אופנת הצעירות הגדולה והמובילה בישראל. רותם סלע היא בדיוק האשה הצעירה אליה אנו פונים: עצמאית, מלאת עוצמה, סקסית, שיודעת בדיוק מה היא רוצה ויכולה לסובב גברים על אצבעה הקטנה".

 צילום: עדו לביא.



עמוד זה נצפה: 787 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור