חיפוש באינדקס עסקים

כרמן אלקטרה תהיה הפרזנטורית של קרוקר

פורסם מאת: barosh בתאריך: 20 פברואר 2008

כרמן אלקטרה תוביל את הקמפיין של קרוקרכרמן אלקטרה תהיה הפרזנטורית של קרוקר – כרמן אלקטרה נבחרה להוביל את קמפיין אביב קיץ 2008 ולשמש כפרזנטורית של חברת קרוקר המתמחה באופנת ג’ינס. כרמן אלקטרה צפוייה לקבל עבור הקמפיין כחצי מיליון דולר.
הקמפיין יעלה בישראל בתחילת אפריל 2008, יצולם בהוליווד ויכלול: פרסומות שיעלו בערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ המוזיקה (24), שלטי חוצות, מודעות צבע בעיתונות יומית ומגאזינים וכן קטלוג שיופץ ל-100 אלף בתי אב בישראל.
אתי לוי, מנכ"לית רשת קרוקר ישראל מסרה: "כרמן אלקטרה מתחברת לערכי המותג המתבססים על אופנה, לייף סטייל ומקרינה סקסיות. כרמן אלקטרה מביאה עימה את התדמית הציבורית שלה אל קרוקר ומעבר לפנים יפות וגוף מושלם אלקטרה תחזק את המיצוב של קרוקר כמותג נחשק ומוביל בתחומו.
קרוקר וכרמן אלקטרה מייצרים את החיבור הנכון והחזק לערכי המותג ואנו בטוחים שהחיבור יורגש ויבלוט בין כל הקמפיינים הקיץ בעולם האופנה."
כרמן אלקטרה, זמרת, שחקנית ודוגמנית הנחתה בעבר את התוכנית הפולארית "קשר אהבה" ב-MTV, השתתפה עם בעלה דאז דייב נברו (נגן להקת רד הוט צ’ילי פפרס) בתכנית ריאלטי אשר תיעדה את ההכנות לחתונתם. כמו כן שימשה במשך מספר שנים רצופות כנערת האמצע של מאגזין playboy.

כמו כן היוותה כרמן אלקטרה גורו של הכושר האולטימטיבי בארה"ב ובעולם כולו והוציאה לאור מגוון דיסקים ל"פיטנס סטריפ"- כיצד להתערטל וגם לשרוף קלוריות. 



עמוד זה נצפה: 514 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור