חיפוש באינדקס עסקים

רוקדת על הסט של JUMP

פורסם מאת: barosh בתאריך: 28 אוגוסט 2011

רוקדת על הסט של JUMP. צילום: מנחם רז.הדוגמנית הברזילאית סוראיה טורנס התייצבה בסופשבוע האחרון על סט צילומי קמפיין סתיו חורף 2011-12 של חברת האופנה JUMP.

סוראיה, עם יופי ברזילאי ורגליים דקיקות ומעוררת קינאה, נבחרה להוביל את קמפיין החורף של מותג האופנה JUMP, הצליחה בשנה האחרונה להתברג לעולם האופנה ולכבוש יעדים נחשבים כמו קמפיינים לחברות קוסמטיקה, בישום והלבשה תחתונה.

סוראיה סיפרה על הסט שנולדה וגדלה בברזיל ולפני 4 שנים בעקבות אהבתה לישראל, החליטה לעלות ארצה ולהתגייר. היא מעידה על עצמה כי היא מחוברת לתרבות הישראלית ולעם היהודי ובימים אלו מסיימת את תהליך הגיור. לאחרונה, אף עברה להתגורר בת"א עם בן זוגה מזה שנה וחצי והיא מזדהה מאוד עם מחאת האוהלים ברוטשילד.

במהלך הצילומים סיפרה סוראיה: "אני לא מרגישה כלל ביום עבודה מרוב שאני נהנית. זה המקום שהכי מרגיש לי טבעי, על הסט אני הכי נינוחה".

במהלך יום הצילומים הארוך בהפסקת הצהריים המאוחרת, החליטה סוראיה לקחת הפוגה קלה לחידוש הכוחות ופצחה בריקוד ברזילאי מסורתי מעורר וחושני. אין צורך לומר כי כולם התעוררו נוכח הכישרון הבולט של מישהי שחיה ונשמה עד לא מזמן את התרבות הברזילאית. סוראיה הבטיחה כי בסיום יום הצילומים תלמד את הצוות צעד או שניים – אמרה ועשתה.

על עיצוב השיער המרשים היה אחראי מעצב השיער מתן חליבה.

רוקדת על הסט של JUMP. צילום: מנחם רז.  רוקדת על הסט של JUMP. צילום: מנחם רז.

רוקדת על הסט של JUMP. צילום: מנחם רז.


רוקדת על הסט של JUMP. צילום: מנחם רז.



עמוד זה נצפה: 735 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור