חיפוש באינדקס עסקים

איילת זורר על הסט

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 דצמבר 2011

איילת זורר על הסט. צילום: לם וליץ.אווירה בסגנון שנות ה-60 נרשמה במהלך יום חמישי האחרון (22.12.2011) על סט הצילומים של רשת האופנה GOLBARY, כשהשחקנית ההוליוודית איילת זורר, הצטלמה לקמפיין קיץ 2012.לצורך הצילומים נבנה לוקיישן עשיר בפרחים הגולשים על קירות בהירים הממצים את אווירת הקיץ בעוצמה.
זורר, אשר מתגוררת בלוס אנג’לס, הגיעה לארץ עם בעלה גלעד ובנם ליעד, למשך שבוע ימים בהם תנסה לשלב עבודה וביקור משפחתי, כולל הדלקת נרות חנוכה, טיול בחמת גדר ובגן החיות בירושלים.
לפני הגעתה לארץ, סיימה זורר לצלם בקנדה את הסרט סופרמן בו היא מגלמת את אמו של סופרמן, לצד השחקן המוערך ראסל קרואו שמגלם את בעלה. איילת סיפרה על הסט שהסרט יצא לאקרנים בקיץ 2013.
עוד סיפרה זורר כי סיימה לצלם גם סדרת טלוויזיה אמריקאית בשם Awake של רשת NBC בה היא מגלמת אשת מאפיונר רוסי, ולצורך התפקיד בסדרה נאלצה ללמוד רוסית.
כמו כן באפריל הקרוב יצא סרט נוסף חדש בכיכובה למסכים שנקרא Darling-companion בו היא משחקת כמיסטיקנית המתקשרת עם כלב שאבד לבעליו, כשלצידה מככבת בין היתר דיאן קיטון.
הביקור בארץ עורר בזורר געגועים רבים והיא סיפרה שלצד ההצלחה ההוליוודית היא מתגעגעת מאוד לישראל, למשפחה, לחברים לאוכל ובעיקר לים.
עוד הוסיפה בחיוך, שלמרות שריח הסופגניות באוויר מפתה מאוד, היא לא נוגעת בתענוג המשמין, עד סיום צילומי הקמפיין של גולברי. אך עם סיום יום הצילום הארוך הופתעה זורר ע"י צוות ההפקה במגשי סופגניות מכל הסוגים והמינים יחד עם לביבות חמות וטריות.

 

איילת זורר על הסט. צילום: לם וליץ.

איילת זורר על הסט. צילום: לם וליץ.
איילת זורר על הסט. צילום: לם וליץ.



עמוד זה נצפה: 610 פעמים

רכילות

אני מאשר/ת קבלת דיוור