חיפוש באינדקס עסקים

סאקס – קרדיגנים חורף 2011

פורסם מאת: barosh בתאריך: 14 דצמבר 2010

 

סאקס - קרדיגנים חורף 2011קולקציית החורף של SACK’S מביאה פריטים במראה נשי, רומנטי ורך עם טוויסט עדכני. פריטי הקולקציה הם נוחים ועל זמניים.
כל פריט מקבל טיפול אישי מבחירת החוט, הגזרה, הצבע והמיתוג שמעביר מסר אישי. העונה מציגה סאקס קולקציית קרדיגנים מגוונת החל מקרדיגנים דקיקים מכותנה, דרך קרדיגן שחור מעוטר, המתאים לשעות הערב כמו גם לשעות היום וכלה בקרדיגן ארוך, עבה, עשוי צמר, המתאים לימים קרים.

בין פרטי קולקציית הקרדיגנים ניתן למצוא:

100% כותנה
קרדיגן בסריגה עדינה, gg 14. משתייך לקבוצת  Reverse Print- הדפסה היוצרת אשליה אופטית אצל הצופה, תעתוע שינויי הצבע נוצרו ע"י הדפסה אך המראה הכללי משרה תחושה שכתמי הצבע מהווים חלק מהסריגה ושינוי בצבע החוט.

100% צמר
קרדיגן סריג קליל , סריגה עדינה, gg 14. ניתן ללבוש אותו כמעטפת וכקרדיגן עם מחשוף עמוק. 

משי- צמר – קשמיר
קרדיגן בסריגה עבה של gg  7 , במראה נקי ומתוחכם. ההשראה נובעת  מהתבוננות על הרי האלפיים, הקור הצבעוניות , הישיבה מול האח המחמם, הצייד ודמות הצבי. הקולקציה מציעה קרדיגן ארוך וקרדיגן מעטפת קצר. הייחודיות של קבוצה זו  מתבטאת בשילוב הזמש עם הטבעת הצבי על גבי כל אחד מהסריגים.

100% ויסקוזה
העונה התווספה ה"קבוצה השחורה", הכוללת  פריטים מעוצבים, המגיעים בשחור בלבד ונותנים מענה לשעות הערב עם קריצה מחויטת. הקרדיגן השחור מתוך הקבוצה משלב בד ויסקוזה עם עבודת יד של שיבוץ אבנים מתכתיים בצבע כסוף מושחר. זהו פריט במראה ערב לא מתאמץ, הניתן ללבישה גם בשעות היום, מחמיא ונוח.



עמוד זה נצפה: 362 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור