חיפוש באינדקס עסקים

לצינון החום – בגדי ים

פורסם מאת: barosh בתאריך: 5 אוגוסט 2010

לצינון החום - בגדי ים - HOPEהשרב שלא מרפה, הלחות המוגזמת והחום המטורף, שולחים את כולנו לים ולבריכה. ומה הפריט החשוב ביותר כשהולכים לטבול במים? בגד ים לוהט. לרגל מזג האוויר הלוהט – סקירה של בגדי ים שווים במיוחד.

  • HOPE
    מותג ההלבשה התחתונה הברזילאי מציע קולקציית בגדי ים לעונת קיץ 2010, המתאפיינת במקרמי בד שונים ומציגה את המראות הבולטים העונה: בגדי ים שלמים ומגוון הדפסים: הדפסי ספארי, מראה ה- Navy "נייבי), הדפסי ליברטי, הדפסי משבצות ועוד.
    לצד בגדי ים שלמים בגזרת בלון ובגזרת מרלין מונרו, ניתן לראות מחשופי גב מיוחדים עם וולנים, קרושה וקליעות חבלים, חזיות סטרפלס אשר ניתן לקשור גם על הצוואר, חזיות מתוכשטות באבנים, גזרה ילדותית המשלבת חצאית ועוד.
    הצבעים החלקים המובילים העונה, לצינון החום - בגדי ים - חנה בלוךטורקיז עמוק, קורל, סגול מעושן, שחור ולבן, ובולטים במיוחד הדפסים ססגוניים כגון: פסים של כחול ולבן, הדפסי ספארי בשחור ולבן או בפרינט צבעוני, הדפסי משבצות, הדפסי פרחים צבעוניים ועוד.
    העונה, ניתן למצוא נגיעות של אלמנטים ודיטיילים קטנים כגון אבני טורקיז, קליעות חבלים, חרוזי פלסטיק, אבזמים וסוגרים מוזהבים, המעניקים מראה זוהר על חוף הים.
    מחיר: 589 ש"ח.
    להשיג ב- Hope אוסישקין 58, רמת השרון וקניון רננים, רעננה.
       
  • חנה בלוך
    חנות המותגים THE-BRUNCH (דה בראנצ’) משיקה לראשונה בישראל את קולקציית בגדי הים והחוף של המעצבת הדנית חנה בלוך.
    הפילוסופיה האופנתית של המעצבת חנה לצינון החום - בגדי ים - FOX WOMANבלוך (שהייתה המעצבת הראשית לבית האופנה "מיסוני") היא שמלתחת בגדי הים והחוף תחמיא בדיוק כמו מלתחת בגדי הערב.
    עם קולקציית הסולו השלישית שלה הנקראת "קלידוסקופ", בלוך מזמינה אותך למסע למזרח רחוק עם השפעות טורקיות, הרפתקה המלאה בזהב אקזוטי, משי יוקרתי, הדפסי נחש מפתים ובדים ארוגים.
    בלוך יצרה קולקציה אלגנטית, בעלת גזרות גיאומטריות מגוונות וצבעוניות. פריטי הקולקציה עשויים בעבודת יד קפדנית, חוטי משי וסריג דקיקים, בדי לייקרה עדינים משולבים בחוטי משי.
    בקו בגדי הים: בקיני מינימליסטי, בקיני בגזרה גבוהה משולבי חזיות סטרפלס או משולשים ובגדי ים בגזרה שלמה. 
    בקו בגדי החוף ניתן לראות: שמלות חוף שקופות בגזרת מיני או מקסי, וסטים ארוגים, חולצות משי דקיקות, טוניקות נשפכות ועוד.
    לצינון החום - בגדי ים - H&Oצבעוניות עדינה של גווני ניוד, שמנת וחום, לצד כחול מעושן, סגול לילך, כתום תפוז, אדום- ורוד נועז עם נגיעות זהב, יוצרים יחד קולקציה עשירה ומרהיבה.
    מחירים:
    בגדי ים: 1400-2800 ש"ח.
    בגדי חוף: 1800-4500 ש"ח.
    להשיג ב-THE BRUNCH – דה בראנצ’, גורדון 17, ת"א.
       
  • FOX WOMAN
    קולקציית הנשים של פוקס לקיץ 2010 מציגה את בגדי הים החדשים של FOX, קולקציית קיץ עדכנית, נועזת, חמה, רומנטית וקלילה. העונה מציעה פוקס מגוון רחב ועשיר של בגדי ים.
    בין בגדי ים ניתן למצוא ביקיני בגזרת סטרפלס הנקשר מלמעלה, ביקיני משולשים ועוד.
    הצבעוניות המאפיינת את קולקציית הבגדים של פוקס מתבטאת גם בבגדי הים- צבעי ניאון, טרנד הפסים ושחור הם רק חלק משלל הדגמים המוצעים.
    להשיג ברשת פוקס ברחבי הארץ.
       
  • טימברלנד
    לצינון החום - בגדי ים - טימברלנדהמותג האמריקאי מציע ליין בגדי ים לגברים העשויים העשוי כולו מבדי ניילון המכילים 50% ניילון ממוחזר.
    גולת הכותרת של ליין בגדי הים: בגד ים בגזרת מכנס בצבע אחיד (ירוק, כחול נייבי או כחול רויאל) שבזמן מגע עם מים, משנה את צבעו – על צבע הרקע נוספים דפוסי אולאובר של סמל העץ של הלוגו.
    בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא בגדי ים בגזרת מכנס, המוצעים עם תיק אריזה עשוי מבד אורגני: בגד ים עם סמל הלוגו בגדול בצד הירך בצבע כחול רויאל או נייבי בשילוב צהוב, בגד ים משובץ בצבעי ירוק וכחול משולבים, מתייבש במהירות וכן מכנס גלישה בצבעי כחול רויאל, נייבי או תכלת בשילוב אדום.
    מחירים: 300-350 ש"ח
    להשיג ברשת טימברלנד, סקאל ספורט, אמפוריום ובדיוטי פרי.
        
  • H&O
    רשת H&O מציעה קולקציית בגדי ים טרנדית וצעירה המשלבת מספר סיפורי אופנה.
    הקולקציה מורכבת מפריטי מיקס אנד מאץ’, חזיות, תחתונים וטנקיני לצד בגדי ים שלמים וקולקציית בגדי חוץ משלימה ואביזרים.
      
  • TAGWOMAN
    רשת TAGWOMAN החלה העונה במכירת בגדי ים תחת המותג שלה.
    בגדי הים מוצעים במספר קולקציות במגוון גזרות, עיצובים ודגמים המעוצבים בהתאם לגוף האישה הישראלית ומתאימים לנשים ונערות בטווח מידות רחב, גזרות שונות ומבני גוף.

 

 

 

 

 

 

 לצינון החום - בגדי ים - TAGWOMAN
לצינון החום – בגדי ים – TAGWOMAN



עמוד זה נצפה: 406 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור