חיפוש באינדקס עסקים

קרייזי ליין – קולקציית אביב קיץ 2010

פורסם מאת: barosh בתאריך: 1 אפריל 2010

 

   קרייזי ליין - קולקציית אביב קיץ 2010. צילום: עידו לביא.
רשת אופנת הנשים קרייזי ליין פותחת את עונת אביב קיץ 2010 במסע צבעוני ואופטימי ברחבי העולם, משלוות המדבר ועד השווקים ההומים במרוקו, מצבעי הכחול-ירוק הקרירים של איי יוון ועד הכתומים-אדומים העזים והחמים של הודו.
את קמפיין הקיץ מובילה הפרזנטורית החדשה של קרייזי ליין גלית גוטמן. כל תחנה על פני הגלובוס תרמה את צבעיה, ניחוחותיה והגזרות המתאימות לה, וכולם חוברים יחד לאוסף נשי, מגוון מאד ומחמיא של פריטי לבוש ואביזרי אופנה משלימים ליצירת הטוטאל לוק:

לנפוש באיי יוון
מוטיבים של איי יוון הקסומים מופיעים בשלל וריאציות: צבעי ים בגוון טורקיז, אקווה וירוקים עם צבעי חול ולבן, בדים רכים של פשתן, כותנה ושיפון מודפס. הצלליות הן ארוכות ואווריריות בנוסף לפריטים בסיסיים ליצירת מראה מושלם.

הרפתקה בג’ונגל
מראה דומיננטי ותוסס בצבעי חוםורדרד, אינדיגו וירוק אפונה החוברים יחד לאווירת ג’ונגל פראית. חצאיות רחבות וארוכות עם רקמות וסרטים לצד מערכות ג’ינס, חולצות וואל רכות, שמלות וסרפנים.

להתלבש על המדברקרייזי ליין - קולקציית אביב קיץ 2010. צילום: עידו לביא.
צבעי חאקי, זית על גווניו, סגולים אפרוריים רכים, אבן ושמנת במראה ספארי קולוניאלי עם נגיעה רומנטית בעזרת כיווצים, מלמלות ותחרות. לצד מכנסיים נשפכים יש גם מכנסי הרמון, חולצות תחרה מכותנת וואל דקה, מערכות מבד טנסל מכובס במראה סמי-מחוייט.

להיסחף עם המונסון
צבעי כתום ופוקסיה בשילוב צבע אבן היוצרים מערבולת של צבעי תבלין אוריינטליים-אתניים על פריטי בייסיק עדכניים. בקבוצה בולטים מכנסיים מפשתן מלווים בטוניקות וואל דק חלק ומודפס לצד סריגים אווריריים דקיקים.

שיק אורבאני
השראות עירוניות עם צבעי בסיס פונקציונאליים של אפור ולבן, בשילוב עם גוון לילך עדין. הצבעוניות הרכה יוצרת אוירה נקייה וקרירה. ז’קטים מחויטים בגזרות מהונדסות, מכנסי סיגר, חולצות גבריות רכות וחצאיות תואמות, בצבעים חלקים, בדפוסי פרחים וצבעי מים נשפכים.

פופ-ארט
קבוצה עם פריטי ערב ויום מוקפדים במיוחד בצבעוניות קלאסית ובמשחקים גראפיים של שחור ולבן,
עם נגיעות של אדום לוהט וכחול רויאל.

 



עמוד זה נצפה: 495 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור