חיפוש באינדקס עסקים

קרוקר אביב קיץ 2008

פורסם מאת: barosh בתאריך: 16 אפריל 2008

רשת האופנה לצעירים קרוקר משיקה את קולקציית אביב קיץ 2008 המחולקת ל-4 טרנדים מרכזיים שעוצבו בהשראת יבשת אפריקה, עולם הים והמים, תרבות הרחוב והעולם הטכנולוגי. בעונת הקיץ, קרוקר מציגה חדשנות ועדכון בגזרות חדשות ומחמיאות, תוך שימוש בטכניקות חדשניות ומפתיעות של צביעות ייחודיות ושימוש בכביסות אינטנסיביות.
יבשת אפריקה סיפקה מקור השראה לקולקציה של רשת קרוקר החל מהדימויים הגראפיים ועד לצבעי המדבר.כרמן אלקטרה לקרוקר בקבוצת פרטי לבוש זו ניתן למצוא חולצות T עם הדפסים אפריקאיים ודמויות של חיות מדבר וסאוואנה.
העולם התת ימי סיפק לקולקציה השראה הכוללת צבעים עדינים ורכים עם כתמי צבע בטכניקות חדשניות וייחודיות. בקבוצת פריטי לבוש זו ניתן למצוא חולצות T עם הדפסי פרחים ואפליקציות מעולם הטבע.
קבוצת פריטי הלבוש השלישית היא קבוצת תרבות הרחוב שסיפקה לקולקציית אביב קיץ 2008 של קרוקר ויזואליות אורבנית (עירונית) תוך שימוש בטכניקות המעניקות מראה גרפיטי לפריטי הלבוש. הצבעוניות בקבוצת פריטי לבוש זו נעה מהצבע הלבן ועד לצבעים עזים ובולטים. בקבוצת פריטי לבוש זו ניתן למצוא גופיות וחולצות T עם ציורי גרפיטי בעבודת יד אולאובר.
הקבוצה הרביעית בקולקציית אביב קיץ 2008 של רשת קרוקר היא קבוצת ה-SPACE המשלבת הדפסי פוייל (הדפסים מטאליים, הדפסי גליטר) כמו גם שימוש באבני קריסטל צבעוניות. בקבוצה זו ניתן למצוא גופיות סבא עם אפקטים מטאליים, ג’ינסים בעלי גימור מטאלי וחגורות מטאליות ונוצצות.
נוסף לארבעת המגמות הבולטות של הקולקציה, ניתן להבחין בתת הקבוצות שמהוות ערך מוסף:
בקבוצת הנשים, ניתן למצוא פריטים עשויים משי ופריטים נשיים ורכים חצי שקופים באיכות בד נדירה, כמו חולצותT  וגופיות שקופות ורכות למראה רך וסקסי, כאשר בקבוצת הגברים ניתן למצוא דגמ"חים מודפסים בטכניקת מים ALLOVER ובקבוצת היוניסקס ניתן למצוא חולצותT וגופיות שנעשו בטכניקה מיוחדת של צביעת חוט כאשר התוצאה הסופית הינה חולצות פסים בגוונים מעניינים ומחמיאים ששומרים על איכות הבגד. קבוצה נוספת הינה קבוצת הBURNOUT, לקבוצה זו טכניקה מיוחדת וחדשה של צריבת הבד טרם צביעתו כך שהאפקט שמתקבל הינו בד שקוף למחצה.  בכדי לשדרג את המראה, מומלץ ללבוש שתי גופיות יחדיו דבר שיעניק את מראה השכבות ויחד עם זאת, מתקבלת  צבעוניות מרעננת לקיץ. קבוצה נוספת ואחרונה הינה קבוצת ה-PARTY שהשראתה נוצרה משנות ה-50 האמריקאיות. זוהי קבוצת חולצות טי שבסיסן מונו כרומטי אך הטכניקות הגראפיות עליהן מגוונות. החזרה לשנות החמישים מתבטאת בדימויים הלקוחים מהתרבות האמריקאית המהולה בהומור. הבגדים נעשו בטכניקות עכשוויות של דפוסים מטאליים, צבעוניות מגוונת, אבני קריסטל ורקמות מיוחדות.
קולקציית הג’ינסים של קרוקר:
קיץ 2008 מתאפיין בג’ינסים במראה קלאסי, כאשר הרקמות והאביזרים מפנים את מקומם לטובת המראה הנקי והאותנטי. מבחר הג’ינסים רחב מאוד וניתן למצוא בקולקציית הקיץ של קרוקר ג’ינס צמוד, ג’ינס משופשף במראה ה- USED, ג’ינס משופשף עם קרעים וג’ינס כהה עם שפשופים נקודתיים וציפוי סיליקון, אשר משמרים על כהות הג’ינס ויחד עם זאת מבליטים את השפשופים הנקודתיים. הגזרות השולטות בקולקציה הינם גזרות צמודות, ישרות, נמוכות, גבוהות וגזרות מתרחבות אשר חוזרות לקיץ 2008, בהשראת שנות ה-70. הצבעים נעים בין גוונים בהירים משופשפים, כהים וצבעוניים. עוד בקולקציית הג’ינס: מגוון אוברולים מעוצבים לגברים ולנשים בגזרות מחמיאות, חצאיות ססגוניות במגוון אורכים עם קרעים ושפשופים רקומים ומודפסים, מגזרות מיני ועד חצאית ברך עם קפלי פליסה ורוכסנים גסים.



עמוד זה נצפה: 591 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור