חיפוש באינדקס עסקים

קעקועים חד פעמיים MONACO

פורסם מאת: barosh בתאריך: 25 נובמבר 2007

MONACO – מותג האיפור והקוסמטיקה הישראלי המייצר במפעלים המובילים באירופה, מציג מגוון מדבקות קעקוע קעקועים חד פעמיים - MONACOהעשויים מחרוזי אקרילי בייבוא בלעדי. אם את הולכת לככב עם שמלה אופנתית באירוע, או יוצאת לפאב ומבקשת למשוך תשומת לב או כל אירוע שלא תרצי שיפספסו אותך, MONACO מציעה קעקוע מעוצב שלא ניתן להתעלם ממנו וכמובן גם ממך. 
יתרון בולט שיש לקעקוע הוא  שניתן להצמידו למשך יותר משלושה שבועות ולהחליפו באחר.גם כשעונת החורף פה וערב הסילבסטר מתקרב, יש לך הזדמנות לחשוף את שמלת הערב השחורה ללא השרוולים  כשקעקוע בצורת שושן, לב (או כל צורת אחרת שתבחרי) מקשט את הזרוע או אפילו את איזור הקרסול (כשאת עם סנדל סטילו אופנתי).
את יכולה להפוך כובשת גם בשעה שאת מבלה בפאב השכונתי ובנונשלנטיות  משילה מעליך ג’קט וחושפת גופיה עם קעקוע מפתיע אשר בתאורת ערב יראה למרחוק ואותך לבטח לא יפספסו (תודו שזו גם דרך מקורית להכיר אנשים). לכל מי שלא רוצה קעקוע לנצח אין מה לדאוג, הקעקוע מחזיק עד שלושה שבועות ולאחר מכן, את תוכלי להתהדר בדוגמא אחרת של קעקוע. קיימים מגוון דוגמאות של קעקועים בהם צורות גיאומטריות, לבבות, פרפרים ועוד.
אופן השימוש: יש לחטא את האזור שעליו רוצים להניח את הקעקוע, לנגב ולהדביק ישירות על העור. הקעקוע נותר עד 3 שבועות ומתאים לכל איזור בגוף.


עמוד זה נצפה: 528 פעמים

כתבות איפור

אני מאשר/ת קבלת דיוור