חיפוש באינדקס עסקים

חורף וינטאג’י אך מודרני בממלכת קוביית הקרח

פורסם מאת: בתאריך: 10 נובמבר 2015

 ICE CUBE היא רשת ישראלית לאופנת נשים עדכנית וטרנדית עם עיצובים השואבים את השראתם מהמגמות המובילות באופנה העולמית. קולקציית סתיו-חורף 2015-16 של ICE CUBE  מתרגמת את המראות של בתי האופנה הגדולים בעולם לשלל פריטים לבישים ליום ולערב במראה צעיר ורענן.

הטרנדים הבולטים של החורף הקרוב הם: בוהו-שיק ושנות ה-70, גיאומטריה בשחור לבן, נגיעות ויקטוריאניות, משבצות, פרווה מלאכותית, דפוסי חיות צבעוניים, המראה הגברי-נשי וטרנדים נוספים; כולם חוברים יחד לקולקציה צבעונית ונועזת, נשית ומחמיאה ליום ולערב בטווח מידות של 36-44. 

קולקציית החורף של ICE CUBE
 
האישה של ICE CUBE  היא אישה חזקה ועוצמתית השומרת את האצבע על הדופק של עולם האופנה. לכן, הלוק הכללי שמציעה הרשת הוא "לבוש" ומוקפד מאד: חליפות המכנסיים והחצאית סמי-מחויטות ליום העסקים מוגשות בגזרות קרובות לגוף המקבלות מנה של גלאם באמצעות חולצות כותנה מעוטרות בז’אבו או חולצות שיפון נקשרות עם דיטיילים שובי עין, המעילים איכותיים ונעים בין מעילי צמר קלאסיים גזורים היטב דרך ז’קטי בייקר קוקטיים מדמוי עור וזמש עם תיפורים מחמיאים וכלה בדגמים ייחודיים של מעיל טרנץ’ קלאסי עם טוויסט בדמות דפוס עיגולים בשחור לבן או מעיל אובר סייז מפרווה מלאכותית בצבעי פירות יער בהשראת מגמת הבוהו-שיק.
 
שמלות העונה מגוונות מאד ונעות בין שמלות שיפון מודפסות מהצד הגלאמי של שנות ה-70 דרך שמלות בגזרות פיפטיז מתוקות לבין שמלות סריג, אריג ודמוי עור צמודות במראה אולטרא-נשי ומלא עוצמה.
 
באוסף הנעליים המגוון ניתן למצוא נעליים גבריות מחודדות לצד מגפונים מנוחשים בצבעוניות אסידית, נעלי סירה סטילטו קלאסיות, נעלי עקב בצביעת דגרדה ושלל מגפוני קרסול עם עקבים שקופים, מגפיים גבוהים מעל הברך ועוד ועוד.
 
קולקציית החורף של ICE CUBE
 
את הקולקציה תמצאו בחנות המקוונת: www.ice-cube.co.il או בחנויות ברחבי הארץ. 
 

קולקציית החורף של ICE CUBE

 
כך תשלימי את המראה החורפי שלך

 



עמוד זה נצפה: 452 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור