חיפוש באינדקס עסקים

קסטרו בקולקציית קפסולה של מעצב האופנה יונתן זוהר

פורסם מאת: בתאריך: 1 יולי 2012

 קסטרו בקולקציית קפסולה של מעצב האופנה יונתן זוהר. צילום: דודי חסוןקסטרו חושפת היום לראשונה את שיתוף הפעולה הייחודי בין מעצבי בית האופנה לבין המעצב הצעיר יונתן זוהר, ומציגה קולקציית קפסולה שנוצרה בתהליך משותף.

זוהר בן ה-28, מבוגרי שנקר המבטיחים והבולטים כיום, עבד עבור בתי אופנה מובילים בעולם כגון DVF בניו יורק וג’ון גליאנו בפריז.

הקולקציה החדשה יוצרת קולאז’ בין מקורות השראה שונים – מבגדי הים של שנות הארבעים דרך טקסטיל אפריקאי ועד פופ ארט – ומחברת אותם לכדי קולקציית קז’ואל קיצית, מתוחכמת וקלילה הכוללת 14 דגמי שמלות, חולצות ומכנסיים.

כחלק מרכזי בשיתוף הפעולה, כל הטקסטילים הייחודיים בקולקציה פותחו בקסטרו על ידי זוהר, בטכניקות הדפסה ורקמה דומיננטיות שעוצבו ויוצרו עבור כל דגם באופן ייחודי, על גבי בדי טנסל, ג’רזי בהדפס דיגיטלי ומשי.

על השקת הקולקציה אמרה היום אתי רוטר מנכ"ל משותף של קסטרו: "אנו גאים להשיק את קולקציית הקפסולה החדשה, ולכוון את אור הזרקורים אל המעצב הצעיר והמבטיח יונתן זוהר.

קסטרו מלווה ותומכת באהבה במחלקה לעיצוב אופנה בשנקר מזה שנים רבות, ואל כישרונו הייחודי של זוהר התוודענו כבר במהלך לימודיו. פרויקט הגמר שהציג בסיום התואר ריגש אותנו, והצית את הרעיון ליצירת קולקציה משותפת. היצירה המשותפת מבטאת את האמונה שלנו באוצר העיצוב המקומי הטמון בישראל, ובכוחה של עשייה מקורית ויצירתית". 

עוד הוסיפה רוטר, "כבית האופנה המוביל בישראל קסטרו רואה לנכון לקחת תחת חסותה מעצבים צעירים ומבטיחים בעולם האופנה, לאפשר להם ליצור בחופשיות ולקבל יד מכוונת על ידי מיטב המעצבים הפועלים כיום בסטודיו של קסטרו.

קולקציית הקפסולה הקיצית נוצרה בעבודה משותפת בין זוהר לבין מעצבי קסטרו, ובתהליך יצירתי שארך למעלה משנה הכרנו לעומק, למדנו זה את זה, עד לכדי יצירה משותפת המבטאת ומחברת בהרמוניה בין שני כתבי היד – של יונתן זוהר ושל קסטרו".

על הקולקציה סיפר יונתן זוהר: "בעיצוב הקולקציה עמדה לנגד עיני דמות אישה אופנתית וצבעונית, והרצון ליצור עבורה הצעה מעניינת ומהנה דרך קולקציית קז’ואל קיצית, מתוחכמת וקלילה.
 

אירוע ההשקה לשיתוף הפעולה יתקיים ביום א’, 1.7.12 במהלכו תיחשף הקולקציה בחנות הדגל קסטרו תל אביב.

  קסטרו בקולקציית קפסולה של מעצב האופנה יונתן זוהר. צילום: דודי חסון

 קסטרו בקולקציית קפסולה של מעצב האופנה יונתן זוהר. צילום: דודי חסון
 קסטרו בקולקציית קפסולה של מעצב האופנה יונתן זוהר. צילום: דודי חסון



עמוד זה נצפה: 416 פעמים

כתבות אופנה סטיילינג

אני מאשר/ת קבלת דיוור